Hop til indhold
SweettieDK

Trans Alexis, billedet er Fake

Recommended Posts

AarhusNordFyren skrev, 1 time siden:

er jeg ret ligeglad med hvad du synes om det.

Det må du også gerne være, du har lavet et offentligt opslag som alle har ret til at have en mening om. 

AarhusNordFyren skrev, 1 time siden:

Og ja jeg vidste godt der var en risiko for at blive hustlet

Wow så du roder din ven ind i at sende penge til en du har mistanke om kan være en hustler.

Du har skrevet du vil træde til hvis der kommer en retssag, hvordan havde du lige tænkt dig at beskytte din ven i tilfælde af afpresning… 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 23 minutter siden:

Det må du også gerne være, du har lavet et offentligt opslag som alle har ret til at have en mening om. 

Wow så du roder din ven ind i at sende penge til en du har mistanke om kan være en hustler.

Du har skrevet du vil træde til hvis der kommer en retssag, hvordan havde du lige tænkt dig at beskytte din ven i tilfælde af afpresning… 

Det tager jeg når den tid kommer. Men det kommer jo ikke til at ske. Den anmeldte person er jo en ren engel og er åhhhh så uskyldig ifølge dig. Men jeg ville da se frem til hvis der kom en retssag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
AarhusNordFyren skrev, for 2 timer siden:

Men jeg ville da se frem til hvis der kom en retssag.

Og gentager hvordan skal hende hvis nummer du offentliggjorde lave en retsag uden at have nogen kontakt oplysninger på dig / din ven. 

AarhusNordFyren skrev, for 2 timer siden:

Men det kommer jo ikke til at ske

Nej der kommer ingen afpresning, da hele dit skriv er opdigtet. 

Min pointe er den rækkefølge det iflg dig er sket, kunne du ikke vide det.
For at tro på din anmeldelse skal man tro på der findes en person som er villig til at agere så uforsigtigt som du har gjordt. Bestille en rejse uden mulighed for afbestilling, så du var nødt til at rejse, ikke 1 men 2 gange betale penge forud til en du i forvejen har mistanke om er en hustler og få din ven til at sende pengene for dig. 
Ydermere sende beløbene til to forskellige personer / numre som ikke er nummeret fra annoncen uden på nogen måde at spørge ind til eller tjekke op på hvem de er. 

Og ikke kun, ikke kende EG’s regler men åbenbart heller aldrig har hørt om GDPR loven. 

Men det er imponerende du er villig til at fremstille dig selv på den måde. 

Og jeg venter spændt på om 1991 eller du kan fremsøge de anmeldelser I påstår beviser hun ikke er en engel. 

Redigeret af SweettieDK
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi stopper. Der skal ikke oprettes nye tråde. Argumenter er fremme. Nye drøftelser kan de respektive parter tage i pm. 

• Tak 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...