SweettieDK 2329 Skrevet 3. Marts Beklager på forhånd til Staff, at jeg opretter en ny tråd på en debat I har lukket. Men der er nye beviser. Og sandheden skal frem. Jeg taler om denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/211539-trans-alexis-københavn-hold-jer-væk/?tab=comments#comment-1752904 Nogen ved der var en tidligere udgave med billeder, som “bevis” Billedet fra MP er FAKE Lagde først mærke til det i morges. Tjekkede billedet da jeg kom til at tænke på, det var underligt billedet “var drejet”. Når MP er åben på en telefon vender teksten på den anden vej. Så hvorfor vende billedet. Havde ikke set det, da jeg fokuserede på de oplysninger der var på det. Jeg havde taget screenshot af det så jeg kunne vise ejeren af nummeret hvad jeg snakkede om. Det han oprindeligt delte er ikke et screenshot, fra hans/eller hans vens telefon, det er ikke engang et billede af en telefon med mobilepay appen åben. Den telefon man svagt kan se omridset af, sort skærm, sort cover på sort bord. Den skærm er slukket, man kan endda se lyskegle fra et andet lys /evt blitz som rammer skærmen i den ene side. Og teksten er sat ind oven på det foto af en slukket telefon. I kan alle prøve at åbne Jeres egen Mobilepay app. Min ser på ingen måde visuelt sådan ud. Når der er Photoshop kreeret falske “beviser” må jeg igen på det kraftigste påtale, hele historien i den anmeldelse er løgn. Hvad formålet er ved jeg ikke, det er skræmmende nogen kan finde på det. Det er skræmmende personen bag profilen kun fik slettet indlægget med personfølsomme oplysninger og ikke røg ud med perm ban At han havde adgang til at re-poste teksten. Jeg havde overvejet, at sende billedet til staff så de kunne slette den nuværende falske anmeldelse, men fandt det mere nyttigt at vise alle det fake billede, så I ved I ikke kan stole på noget denne person har postet herinde Måske det skulle ligge i generel debat, men tænker det nemmere udligner den falske anmeldelse, når det ligger i anmeldelser. Jeg havde opfordret Alexis til at oprette sig herinde og forsvare sig selv. Men vi kender alle tilliden til en ny bruger, og ydermere er det svært / umuligt at fortælle sin egen version af en hændelse der aldrig har fundet sted Så jeg tager kampen for retfærdighed på mig, da det uanset er vigtigt for mig. For hvis det kan ske for de to personen der er blevet uskyldigt anklaget, kan det ske for alle. @AarhusNordFyren jeg tænker der er på tide du indrømmer hvad du har gjort og giver de to personer en offentlig undskyldning. Deler billedet i anonymiseret udgave, så I kan se hvad jeg mener. (Afslutningsvist, jeg kan kun udtale mig om den konkrete anmeldelse og situation. Det er den eneste “kundeoplevelse” jeg har snakket med hende om. Og vurderer oprigtigheden af svarene. Om hun tidligere har scammet nogen eller i bitterhed over denne situation i fremtiden kommer til det. Tager jeg ikke ansvar for. Dokumentere udelukkende, der er brugt Photoshoppet “beviser” i denne sag) Mvh. Sweettiedk 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 28 Skrevet 3. Marts (edited) Her vender den så rigtigt. Du må undskylde at jeg ikke er så ferm til dette som du er. Der er 2 mennesker i hele verden som kender sandheden og det er Alexia og mig. Hvis hun er træt af at jeg skriver en dårlig anmeldelse af hende må hun tage den i retten . For tjekker man diverse ting igennem kan man se at jeg har ret. Så stop nu dig selv og lad være med at blande dig i en sag som du åbenbart ikke ved en skid om. Det kan jo også være den anden part der lyver. Jeg gør ihverfald ikke. Hvad skulle jeg da få ud af det. Jeg er ligeglad med Alexia. Men advarer bare andre imod hvad man kan komme ud for med hende. Redigeret 3. Marts af AarhusNordFyren 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2329 Skrevet 3. Marts (edited) AarhusNordFyren skrev, for 14 minutter siden: Her vender den så rigtigt. Og beskåret så kanterne er ikke er med Redigeret 3. Marts af SweettieDK Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 28 Skrevet 3. Marts Ja har beskåret det så jeg ikke kommer i klemme igen. Husk på at jeg ikke kan snyde med en Mp kvittering 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2329 Skrevet 3. Marts (edited) Nu skal vi lige være enige om en ting. Du fik en ven til at sende pengene da du ikke har mp. Så du ligger beskåret version af dit oprindelige billede korrekt? Eller er i tilfældigvis sammen lige nu og du tager nye billeder af din vens telefon. Redigeret 3. Marts af SweettieDK 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 28 Skrevet 3. Marts SweettieDK skrev, for 9 minutter siden: Nu skal vi lige være enige om en ting. Du fik en ven til at sende pengene da du ikke har mp. Så du ligger beskåret version af dit oprindelige billede korrekt? Eller er i tilfældigvis sammen lige nu og du tager nye billeder af din vens telefon. Ja vi sidder og hygger sammen lige nu. Men husk nu det kan bevises hvem der har ret. Med mindre man hedder Mette Frederiksen kan digitale spor ikke slettes. Så Alexia kommer bare an så ser vi hvem der har ret. Jeg gider ikke at spilde min tid på 3 mand ( Dig ) i sagen mere. Så case closed now ! Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2329 Skrevet 3. Marts (edited) AarhusNordFyren skrev, for 7 minutter siden: Jeg gider ikke at spilde min tid Nej men jeg gider gerne spilde min tid på en faker som dig. For alle pigers retfærdighed. Lysindfald , skygger, bordfarve er ikke ens på nogen af dine billeder. Din ven har fået nyt telefoncover etc. Og du er helt tilfældigvis sammen med personen som sendte pengene for dig. Nogen må gerne forklare mig. Hvordan spejl billedet af den telefon der tager billedet er endt bag tallene på dit billede nr 2 og ikke påvirker nuancen / skyggerne på tallene. Photoshop / AI er din ven lige til de ikke er. Har fortalt dig mange gange nu. Det telefonnummer du angivelig sendte til har ingen tilknytning til annoncen. Redigeret 3. Marts af SweettieDK Del dette indlæg Link til indlæg
1991´er 3 Skrevet 3. Marts Det er et vildt forsvar du går ind i sweetie. Det er en annoncør der tidligere har været beskrevet som en meget forstyrret person som er på stoffer og lignende, hun har også reklameret med at man kunne knalde hende hvis man havde piller eller stoffer med hende, mens hun var indlagt på hospitalet. Så du skal nok ikke bare tro blindt på hvad hun siger. Tak til aarhusnordfyren for at advare mod en af alle de kvinder/transkvinder der snyder 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2329 Skrevet 3. Marts AarhusNordFyren skrev, for 2 timer siden: Hvis hun er træt af at jeg skriver en dårlig anmeldelse af hende må hun tage den i retten Inden tråden højst sandsynligt lukkes ned, må jeg tilføje sidste ting. Hvordan skal en person som ikke aner hvem du er hive dig i retten. Alexis skal nok overleve din dårlige anmeldelse. Værst er det for den hvis nummer du offentlig gjorde. Som heller ikke kan spore dig og hive dig i retten. Da der ingen af overførsel er. Hvis der var en overførsel skulle du nok blive hevet i retten for brud på loven om personlig følsomme oplysninger. Men nå nej så var det jo uanset din “ven” som kom i retten da det i din beretning er hans nummer som har sendt penge. Du sidder bare anonymt og anklager folk. Mange har ansigt på hvem jeg er og alligevel står jeg bag hvert ord jeg har skrevet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 380 Skrevet 3. Marts Jeg kan se at jeg tog fejl i den anden tråd om dette emne. Jeg holder med @SweettieDK i hendes udsagn om at hele dette setup er et udspekuleret forsøg fra @AarhusNordFyren på at få nogen ned med nakken. De billeder som han har lagt op ser ikke ægte ud. Prøv at dreje screenshottet fra TS 90 grader, så er det tydeligt at teksten "svæver" hen over telefonen (som er slukket) De nye billeder fra i dag er bedre men nu har teksten også flyttet sig lidt, dog stadig lidt skæv i vinklen, dermed ikke ægte. Og så undrer det mig at der ikke bliver svaret på hvorfor MP overførslen er lavet til en 3. person, det har vi endnu ikke fået belyst. Og det er så denne 3. person som bliver hængt ud, hvad formålet er ved kun @AarhusNordFyren 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2329 Skrevet 3. Marts 1991´er skrev, for 25 minutter siden: Det er et vildt forsvar du går ind i sweetie. Ja og primært pga situationen med der var delt en 3 parts private telefonnummer. Denne situation er kun forværret af billederne ser totalt fake ud. Hele anmeldelsen er basere på han er blevet snydt for penge. Men pengene er ikke sendt til Alexis. Hvis de er sendt til nogen overhovedet. Jeg kæmper ikke kun for Alexis men for opmærksomhed på at I heller ikke blindt skal tro på hvad som helst. Det det er sket i denne situation kunne gå ud over en hvilken som helst annoncør / person. Hvis sådanne billede beviser tages for gode varer. Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 28 Skrevet 3. Marts Den erfarne skrev, for 18 minutter siden: Jeg kan se at jeg tog fejl i den anden tråd om dette emne. Jeg holder med @SweettieDK i hendes udsagn om at hele dette setup er et udspekuleret forsøg fra @AarhusNordFyren på at få nogen ned med nakken. De billeder som han har lagt op ser ikke ægte ud. Prøv at dreje screenshottet fra TS 90 grader, så er det tydeligt at teksten "svæver" hen over telefonen (som er slukket) De nye billeder fra i dag er bedre men nu har teksten også flyttet sig lidt, dog stadig lidt skæv i vinklen, dermed ikke ægte. Og så undrer det mig at der ikke bliver svaret på hvorfor MP overførslen er lavet til en 3. person, det har vi endnu ikke fået belyst. Og det er så denne 3. person som bliver hængt ud, hvad formålet er ved kun @AarhusNordFyren Jeg er på ingen måde ude på at få nogen ned med nakken. Billedet er taget fra min ven’s telefon af min telefon og det kan jeg garantere 100 %. Jeg lyver virkelig ikke i denne sag.. Hvis du kikker på hvad 1991 skriver så kan du jo se hvad det er for en person. Men lige dette vil være et person angreb og det vil jeg ikke ud i. Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 380 Skrevet 3. Marts (edited) AarhusNordFyren skrev, for 10 minutter siden: Jeg lyver virkelig ikke i denne sag. Men kan du så ikke oplyse os om hvem denne person er, som du siger du overførte penge til? Altså personen fra dine billeder. Hvad har denne person med Alexi at gøre? AarhusNordFyren skrev, for 10 minutter siden: Hvis du kikker på hvad 1991 skriver Kig lige 1991's 9 indlæg igennem og vurder om du synes det er en troværdig kilde. Jeg siger ikke han lyver, men han har lidt vej endnu for at opbygge noget kredit her Redigeret 3. Marts af Den erfarne Tilføjelse 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 28 Skrevet 3. Marts Den erfarne skrev, for 2 minutter siden: Men kan du så ikke oplyse os om hvem denne person er, som du siger du overførte penge til? Altså personen fra dine billeder. Hvad har denne person med Alexi at gøre? Jamen det ved jeg virkelig ikke . Nogle af Alexia’s venner som selvfølgelig dækker over det. Jeg ved ikke hvad hun har gang i. Jeg har screenshot af begge overførsler. Men må bare ikke offentliggøre dem da jeg ikke ved hvordan jeg får slettet navne og person oplysninger på modtageren. Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2329 Skrevet 3. Marts (edited) AarhusNordFyren skrev, for 18 minutter siden: screenshot Tror lige du skal tjekke op på hvad et screenshot er. Det er ikke et billede af en anden telefon. Men meget “praktisk” for din historie at du har brugt en ven til at sende penge til hendes ven. Og ingen direkte betaling, hvis sandt modigt af din ven. Hvis det var sandt ville det være ham som blev hængt op på din fejl herinde. Hvis de altså havde et navn og sagsøge. Det er jo som du selv kan se synligt i mp. Så han har lagt navn til dit sex eventyr. Ham der i værste fald kunne blive afpresset af en scammer. Redigeret 3. Marts af SweettieDK Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 28 Skrevet 3. Marts SweettieDK skrev, for 4 minutter siden: Tror lige du skal tjekke op på hvad et screenshot er. Det er ikke et billede af en anden telefon. Men meget “praktisk” for din historie at du har brugt en ven til at sende penge til hendes ven. Og ingen direkte betaling, hvis sandt modigt af din ven. Hvis det var sandt ville det være ham som blev hængt op på din fejl herinde. Hvis de altså havde et navn og sagsøge. Det er jo som du selv kan se synligt i mp. Så han har lagt navn til dit sex eventyr. Ham der i værste fald kunne blive afpresset af en scammer. Det har du selvfølgelig ret i. Men kommer der en sag fra nogen så træder jeg til . Jeg har ihvertfald helt rene hænder i modsætning til visse andre. Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2329 Skrevet 3. Marts AarhusNordFyren skrev, for 26 minutter siden: Jeg har ihvertfald helt rene hænder i modsætning til visse andre. Jeg er ikke overbevist men har talt min sag. Så må folk, selv vurdere hvad de tror på. Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 28 Skrevet 3. Marts SweettieDK skrev, for 2 minutter siden: Jeg er ikke overbevist men har talt min sag. Så må folk, selv vurdere hvad de tror på. Som jeg skrev tidligere så er det kun Alexia og mig der ved hvad der er sket. En ting er sikkert en lyver. Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2329 Skrevet 3. Marts AarhusNordFyren skrev, for 34 minutter siden: Som jeg skrev tidligere så er det kun Alexia og mig der ved hvad der er sket. En ting er sikkert en lyver. Ah der må jo være 5 der ved det dig, din ven, Alexis og hendes 2 venner Her er hvorfor dine billeder i min verden stadig ikke dokumenter noget som helst. De ser ægte ud korrekt, det er næsten dine billeder og så alligevel... Del dette indlæg Link til indlæg
1991´er 3 Skrevet 3. Marts Den erfarne skrev, for 3 timer siden: Men kan du så ikke oplyse os om hvem denne person er, som du siger du overførte penge til? Altså personen fra dine billeder. Hvad har denne person med Alexi at gøre? Kig lige 1991's 9 indlæg igennem og vurder om du synes det er en troværdig kilde. Jeg siger ikke han lyver, men han har lidt vej endnu for at opbygge noget kredit her har du været i kontakt med hende selv? hun er uden tvivl ikke et godt sted i livet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2329 Skrevet 4. Marts (edited) 1991´er skrev, for 14 timer siden: har du været i kontakt med hende selv? hun er uden tvivl ikke et godt sted i livet. Har du? For jeg har. Og hvilke anmeldelser er det du snakker om. Jeg tjekker ting grundigt før jeg udtaler mig. Har søgt link, kun annonce nummer, Alexis, Trans Alexis. Der kommer kun den anmeldelse som er linket til her i tråden. Direkte kopieret fra anmeldelsen skriver AarhusNM. “Det ser ikke ud til at hun har haft ret mange kunder ( Ihvertfald ikke ret mange anmeldelser).” Nu læner han sig op af dig med “Hvis du kikker på hvad 1991 skriver så kan du jo se hvad det er for en person.” Så havde han selv tjekket eller ej vidste han det var en kæmpe chance i så fald, hvorfor så sende penge til “2 af hendes venner” Og eftersom hun tydeligt bruger ægte billeder, da billedet fra hendes Snapchat var samme person som i annoncen Det ville da være for dumt at sætte ansigt på en scammer annonce. Og blive genkendt på gaden Venner der dækker over hende, til nu iflg. ham 2 forskellige. Hvor mange ville lægge navn til via Mp hvis de vidste hun scammer folk. Det er i så fald deres navn der fremgår i mp Dem der kan blive politi anmeldt for økonomisk snyd. Han skriver hvis man tjekker op kan man se han har ret, alt hvad jeg tjekker med lup, viser mig det modsatte Den eneste der er totalt anonym er denne sag er forfatteren af anmeldelsen, og der skal i hvert fald nye beviser frem for jeg kommer til at tro på et ord af hvad han skriver . Som jeg ser det var hele formålet at offentliggøre det telefonnummer. Og Alexis er tilfældigt udvalgt til at være omtalt i anmeldelsen, for at have en sammenhæng at poste billedet i. Redigeret 4. Marts af SweettieDK 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 28 Skrevet 4. Marts SweettieDK skrev, for 58 minutter siden: Som jeg ser det var hele formålet at offentliggøre det telefonnummer. Og Alexis er tilfældigt udvalgt til at være omtalt i anmeldelsen, for at have en sammenhæng at poste billedet i. Jeg ved ikke hvad du tror og ikke tror. Det må du jo tage med nogle eksperter. Men det var en fejl af mig at poste nummeret og det har jeg erkendt. Men tingene er foregået som jeg har beskrevet og så er jeg ret ligeglad med hvad du synes om det. Og ja jeg vidste godt der var en risiko for at blive hustlet. Nu advarer jeg bare andre imod det samme. Jeg er ikke ude efter hverken Alexis eller nogen anden. Del dette indlæg Link til indlæg