Hop til indhold
hamdenlange

Denver i Randers - klasse oplevelse

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/448098

Jeg har besøgt Denver og vil gerne dele min oplevelse <3

Hun er en chokoladebrun kvinde med faste former og en flot timeglasfigur, flad mave og en meget fast, rund bagdel. Hun fremstår velplejet og naturlig, præcis som på billederne. 

Det eneste lille minus ved besøget var, at jeg måtte vente et par minutter udenfor, da der ikke var dørtelefon. Kommunikation omkring indgang tog derfor lidt ekstra tid. Når det er sagt, blev jeg mødt af en varm og energisk kvinde, som straks fik mig til at føle mig velkommen. Hun taler kun meget basalt engelsk, men det var ikke noget, der ødelagde oplevelsen.

Lejligheden ligger diskret i en sidegade til en større vej, hvilket jeg personligt sætter pris på. Forløbet var klassisk: betaling først, derefter et bad, så man er frisk og klar.

Jeg bookede en times erotisk massage med sex afslutning. Massagen var engageret og dedikeret. Hun virkede oprigtigt til stede og kiggede ikke på tiden. Faktisk følte jeg, at jeg var der lidt over tid uden at det blev påpeget eller føltes stresset. Det giver en afslappet stemning, når man ikke fornemmer, at hvert minut tælles.

Under massagen byggede hun langsomt stemningen op med diskrete berøringer, som gjorde oplevelsen mere intens. Afslutningen var rigtig god og meget tilfredsstillende.

Hun var nærværende, engageret og gav sig tid. Det føltes ikke mekanisk eller forhastet.

Samlet set var det alle pengene værd, og jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen. Kan anbefales, hvis man er til en varm og dedikeret oplevelse i diskrete rammer.

stedet 8/10

pigen 10/10 (1:1 med billederne)

oplevelsen 10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...