Hop til indhold
3inch

Anal no condom Aarhus - Sophia

Recommended Posts

Efter en skuffende oplevelse, og nogle aflysninger, så tog jeg en chance med en ældre profil, men ingen anmeldelser. Aftalen kommer forholdsvis hurtigt, og jeg ankommer til en lejlighed nær Den Gamle By. I døren bliver jeg mødt af en positiv og glad kvinde. Vi er hurtigt ind på soveværelset, og får afregnet. Hun smider ikke alt tøjet, og det er egentlig fint for mig. Hun varmede mig op med et blowjob, og vi gik kort tid over til anal. Begge var uden kondom, hvilket jeg var overrasket over trods titlen. Efter lidt stimulering der, så afslutter vi med et blow. Efterfølgende snakker vi kort sammen, og det gik super nemt, da hendes engelsk virkelig er godt. Hun er god til at få en til at føle sig tilpas og komfortabel. Klart en der er nem at få en god kemi med, og som bare er et behageligt menneske. 

Jeg gik ihvertfald derfra med en god oplevelse, og hun er klart på listen over dem jeg lige holder ekstra øje med når det trænger. 

https://annoncelight.dk/showad/427179

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...