Hop til indhold

Trans Alexis København. Hold jer væk !

Featured Replies

Skrevet

Skulle i aftes som led i en trans maraton have besøgt denne Trans som skriver på Dansk.
https://annoncelight.dk/showad/450568

Kommunikationen gik okay i Starten. Hun ville dog have et booking gebyr i starten som jeg betalte på MobilePay via en ven da jeg ikke selv har dette.

Jeg bookede et hotel vær til at være på imellem mine besøg.. Så sent som Torsdag aften bekræftede hun vores aftale.

siden da var der tavshed fra hende. Her kl 6 kom der en besked fra hende på Snapchat hvor hun slår et billede op hvor hun sidder med en pibe et eller andet og skriver at hun er fuld. Spørger om jeg kan nu. Jeg svarer hende om hun ikke bare kan sende mig videoer istedet for som hun også sælger. Så blev jeg  blokeret og slettet.

Hold jer væk fra denne person da hun er bedrager !!

Skrevet

Som følge af de personlige oplysninger der var delt i den oprindelige tråd (nu slettet), har jeg været i telefonisk kontakt med både ejeren af det telefon nummer, som var delt og personen som ejer annoncen der er linket til. 
Min vurdering, denne anmeldelse er fake og et chikane angreb. 

(Hvorfor blande mig så meget, min retfærdighed sans og mavefornemmelse, kunne ikke bare ignorere situationen. Og ville give ejerne af nummeret mulighed for at skifte det. I værste fald var der jo en som slet ikke kendte til EG)

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 3 timer siden:

Som følge af de personlige oplysninger der var delt i den oprindelige tråd (nu slettet), har jeg været i telefonisk kontakt med både ejeren af det telefon nummer, som var delt og personen som ejer annoncen der er linket til. 
Min vurdering, denne anmeldelse er fake og et chikane angreb. 

(Hvorfor blande mig så meget, min retfærdighed sans og mavefornemmelse, kunne ikke bare ignorere situationen. Og ville give ejerne af nummeret mulighed for at skifte det. I værste fald var der jo en som slet ikke kendte til EG)

Stop Nu ! Dette er på ingen måde chikane fra min side. Jeg har oplevet disse ting. Men Ja det vil jo altid være påstand imod påstand. Men nu så du jo selv at jeg havde lagt et nummer op ( Ved en Fejl ). Forbrydere og svindlere har frit slag i vores land når der åbenbart skal så meget til at bevise at der er foregået svindel.

Skrevet
AarhusNordFyren skrev, for 18 minutter siden:

Stop Nu !

Nej. Muligt du har oplevet det. Men så fald ikke med den du tror. Det er to helt forskellige stemmer der svarer telefonen. Og eftersom de ikke kunne vide jeg ville kontakte dem. Kunne de umuligt blive så overraskede og kede af beskyldningerne hvis de havde gjort som du siger. 
Men beretter bare min oplevelse og opfattelse af situationen så må dem der ser dit skriv og overvejer at besøge personen fra annoncen selv vælge hvad de tror. 

Skrevet
  • Author

Altså hende jeg har talt med via Snapchat har en halvdyb rigtig Nørrebro accent. Ved det at hun blokerede mig på Snapchat da jeg søndag nat konfronterede hende med svindel nummeret så kan jeg desværre ikke bevise noget.

Først ville hun have 300 i booking gebyr. Så 400 mere da hun ellers ville tage til Jylland i weekenden. Havde booket rejse og hotel i Kbh.

Senere fik jeg en usamhængengende og snøvlet besked om et eller andet med at jeg skulle bestille en Uber til hende så hun kunne komme til lægevagten. Jeg sagde nej og så skrev hun næsten ikke mere.

Redigeret af AarhusNordFyren
Stavefejl

Skrevet

Så du ændrer din beretning?

Først er du sikker på du har en aftale, “hun bekræftet torsdag aften”, blev godt nok tavs. Hvilket ikke er unormalt, når jeg har bekræftet en booking, kommunikerer jeg heller ikke nødvendigvis mere med personen indtil tiden for deres aftale nærmer sig. 

Men nu har hun haft bedt om flere penge og skrevet andre beskeder, som hvis sandt allerede der peger i retning af det her bliver ikke til noget. 

Så hvilket scenarie er korrekt?

Hvornår og i hvilken sammenhæng du har sendt penge til det mobile pay nummer du viste ved jeg ikke. Men det er to forskellige personer. Er du sikker på du er ikke har fået tingene rodet sammen. For du har da i hver faldt ikke engang helt styr på hvad der er sket. 

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
  • Author

Jeg har 100 % styr over det. Bookede rejse som var 400 kr. Hotel uden booking forsikring 1300 kr. Så jeg var nødt til at tage afsted. Betalte 300 kr i booking gebyr den 22/5 og de andre 400 kr via Mobile pay. Den 25/2. Senere samme aften kom der så en besked om at hun skulle til vagtlægen og skulle bruge en Uber som hun ville have jeg skulle dække. Efter jeg afviste dette blev hun meget kort for hovedet. Så ja jeg havde ikke de store forventninger til at det ville blive til noget. Jeg advarer bare andre brugere herinde imod hende. Det ser ikke ud til at hun har haft ret mange kunder ( Ihvertfald ikke ret mange anmeldelser).

Jeg taler 100 % sandt og har haft denne oplevelse og gider ikke stå til regnskab over for dig.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 9 timer siden:

har jeg været i telefonisk kontakt med både ejeren af det telefon nummer, som var delt og personen som ejer annoncen der er linket til. 

SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

Det er to helt forskellige stemmer der svarer telefonen.

SweettieDK skrev, for 3 timer siden:

Men det er to forskellige personer.

Kunne det tænkes at TS har sendt penge til det nummer han lagde op i går på foranledning af ejeren af annoncen (som ikke har mobilepay)?

Dermed 2 forskellige numre som tilhører 2 forskellige personer med 2 forskellige stemmer, men som kender og hjælper hinanden?

@AarhusNordFyren Du kunne ikke sende direkte til personen du havde en aftale med, da nummeret i annoncen ikke er tilmeldt mobilepay. Fik du et andet nummer af hende (ham:rolleyes:) til mobilepay, og var det det nummer du ved en fejl lagde op i går?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.