Hop til indhold

sort arbejde?

Featured Replies

Skrevet

men har du eventuelt overvejet at blive politikvinde i Dubai, Nikita :)

Næeh, men måske det så er på tide med et karriereskift. :D

Og så gufler jeg lige en roulade eller 2, tror jeg... ;)

Redigeret af Nikita

• Svar 54
  • Visninger 7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• i vore dage hedder det. anden etnisk indkomst.  

• Det er MEGET simpelt! Man skal bare bede om en kvittering på det man køber, uanset om det er hos bageren om søndagen, VVS montøren der lige kan komme og lave noget om aftenen eller glædespigen i handl

• Mr. Bigglesworth
    Mr. Bigglesworth

okay, så kvitering/faktura eller dankort. Tak for svaret.   Hmm, har ikke set så pokkers mange dankort-terminaler på bordellerne. Men, jeg kommer pludselig til at tænke på en scene fra family guy:

Skrevet

For mange penge... I forhold til hvad, hvar??? :P

Axel længe leve! ;)

har før hørt om folk der kom ud til kunder i store dyre biler hvor de fik besked om at de godt kunne køre igen og det bare fordi de kom i dyre biler, så var de for dyre at handle med

Skrevet

har før hørt om folk der kom ud til kunder i store dyre biler hvor de fik besked om at de godt kunne køre igen og det bare fordi de kom i dyre biler, så var de for dyre at handle med

Jep, det har jeg nemlig også, og jeg vidste godt, at det var dét, du hentydede til. :)

Fnys... Danskere og vores jantelov!

• 2 months later...
Skrevet
  • Author

Jeg vil gerne starte med at undskylde, at jeg hiver en gammel tråd op igen.
Jeg kan med tiden se, at jeg måske overreagerede lidt. Jeg blev bare, af forskellige årsager, pludselig opmærksom på, hvor svimlende sorte summer, der er i denne brance..
Jeg har tænkt en del over, at når told og skat jo synes at ignorere denne branche, så bærer de nok et størrer ansvar for det sorte arbejde, end jeg som enkelt sexkunde gør.

Jeg vil naturligvis stadig fremadrettet, forsøge at holde mig til dem der følger spillets regler, men, kunne nok godt ricikere at købe sort, hvis der udbydes noget, som ikke kan købes hvidt.

Håber i bærer over, med at jeg til tider overreagere, det ligger nok til min natur.

Mvh

Rasmus

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.