Nikita Darling 11509 Skrevet 17. Maj, 2014 (edited) men har du eventuelt overvejet at blive politikvinde i Dubai, Nikita Næeh, men måske det så er på tide med et karriereskift. Og så gufler jeg lige en roulade eller 2, tror jeg... ;) Redigeret 17. Maj, 2014 af Nikita Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 17. Maj, 2014 For mange penge... I forhold til hvad, hvar??? Axel længe leve! har før hørt om folk der kom ud til kunder i store dyre biler hvor de fik besked om at de godt kunne køre igen og det bare fordi de kom i dyre biler, så var de for dyre at handle med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 18. Maj, 2014 har før hørt om folk der kom ud til kunder i store dyre biler hvor de fik besked om at de godt kunne køre igen og det bare fordi de kom i dyre biler, så var de for dyre at handle med Jep, det har jeg nemlig også, og jeg vidste godt, at det var dét, du hentydede til. Fnys... Danskere og vores jantelov! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 18. Maj, 2014 Ok - mere a la: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1029607/Miami-police-pull-worlds-brothel-wheels.html bare i hvid? Men nu var det jo sort arbejde vi diskuterede Den der? Den ligner sgu' da en rustvogn for dinosaurer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bigglesworth 90 Skrevet 28. Juli, 2014 Jeg vil gerne starte med at undskylde, at jeg hiver en gammel tråd op igen. Jeg kan med tiden se, at jeg måske overreagerede lidt. Jeg blev bare, af forskellige årsager, pludselig opmærksom på, hvor svimlende sorte summer, der er i denne brance.. Jeg har tænkt en del over, at når told og skat jo synes at ignorere denne branche, så bærer de nok et størrer ansvar for det sorte arbejde, end jeg som enkelt sexkunde gør. Jeg vil naturligvis stadig fremadrettet, forsøge at holde mig til dem der følger spillets regler, men, kunne nok godt ricikere at købe sort, hvis der udbydes noget, som ikke kan købes hvidt. Håber i bærer over, med at jeg til tider overreagere, det ligger nok til min natur. Mvh Rasmus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg