Hop til indhold
Mr. Bigglesworth

sort arbejde?

Recommended Posts

men har du eventuelt overvejet at blive politikvinde i Dubai, Nikita :)

Næeh, men måske det så er på tide med et karriereskift. :D

Og så gufler jeg lige en roulade eller 2, tror jeg... ;)

Redigeret af Nikita

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mange penge... I forhold til hvad, hvar??? :P

Axel længe leve! ;)

har før hørt om folk der kom ud til kunder i store dyre biler hvor de fik besked om at de godt kunne køre igen og det bare fordi de kom i dyre biler, så var de for dyre at handle med

Del dette indlæg

Link til indlæg

har før hørt om folk der kom ud til kunder i store dyre biler hvor de fik besked om at de godt kunne køre igen og det bare fordi de kom i dyre biler, så var de for dyre at handle med

Jep, det har jeg nemlig også, og jeg vidste godt, at det var dét, du hentydede til. :)

Fnys... Danskere og vores jantelov!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne starte med at undskylde, at jeg hiver en gammel tråd op igen.
Jeg kan med tiden se, at jeg måske overreagerede lidt. Jeg blev bare, af forskellige årsager, pludselig opmærksom på, hvor svimlende sorte summer, der er i denne brance..
Jeg har tænkt en del over, at når told og skat jo synes at ignorere denne branche, så bærer de nok et størrer ansvar for det sorte arbejde, end jeg som enkelt sexkunde gør.

Jeg vil naturligvis stadig fremadrettet, forsøge at holde mig til dem der følger spillets regler, men, kunne nok godt ricikere at købe sort, hvis der udbydes noget, som ikke kan købes hvidt.

Håber i bærer over, med at jeg til tider overreagere, det ligger nok til min natur.

Mvh

Rasmus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...