Hop til indhold
Åbenrå

Danske Anja.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/347578

I dag gik turen forbi vojensdream.com for at besøge Danske Anja. Hun var i grunden en erstatning for en anden der var blevet syg, men når liderligheden tager over, så tager man jo en gang imellem nogle andre valg. Og i den her situation var jeg mega glad for at jeg kom forbi hende. For hold da op for en oplevelse. 

Jeg skrev tidligt om morgenen for at aftale en tid med hende. 45 minutter til 1900 kr., igrunden ikke så galt.

Nå, men det blev fyraften og afsted til hende. Ankommer til adressen, bliver lukket indenfor. Vi får afregnet og så lige et hurtigt smut forbi bruseren og så ind på sengen med ham den gamle her. Hun er der inde og er godt i gang med at gøre klar til de ting vi nu havde aftalt, plus det løse. 

Danske Anja er noget af det mest søde menneske man kan finde. Hendes personlighed er dejlig, nem at snakke med, alt imens hun sidder på en og lave en gang massage på tryllefløjten. Jeg kom ind på at hun også har en domina gemt i sig, men jeg har aldrig haft modet til at prøve det selv. Men som den person hun nu engang er, så begyndte hun at vise mig den blide for for dominans og det viste sig at det tændte noget i mig. Dejlige små berøringer imens man blev blindfoldet, hendes hænder man ikke viste, hvor de gik på opdagelse. En lille ridetur blev det også til. 

Hun har en mis der virkelig nyder at blive slikket. Alt i mens man slikker hende spændte hun sine lår omkring mit hoved imens hun stønnede sin orgasme ud i rummet.

Selvom jeg "kun" havde betalt for 45 minutter, blev uret bare slukket og lidt efter en time var vi begge færdige. Jeg var i hvert fald. 

Nu nyder jeg bare lige nuet lidt for mig selv her hjemme og tænker på hvornår jeg skal afsted igen.

Tak for en vidunderlig oplevelse Anja.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...