Hop til indhold

Dirty talk/ lyst til at dele dine oplevelser?

Featured Replies

Skrevet

Mit problem er at jeg simpelthen ikke ved, hvordan man ‘dirty talker’.. jeg vil virkelig gerne kunne dirty talke, men når jeg prøver så føler jeg at det lyder alt for mekanisk og ikke frækt? :unsure:  Føler det lyder akavet hvis jeg ska sige noget? Måske fordi jeg ikk lige helt ved hvad man ska sige? Hvad tænder jer? 

Jeg er jo også helt ny, og derfor vil jeg faktisk også gerne høre om de møder du/i har haft som du stadig tænker på indimellem.  Elsker og læse om jeres oplevelser.. hvordan det startede, stemningen mellem jer, og hvad der gjorde det særligt/frækt <3 
 Jeg ved godt at lyst og fantasier er meget individuelle, men jeg kunne virkelig godt bruge noget input, især når jeg er ny og ikke lige har ‘erfaring’ ^_^  må også meget gerne dele jeres frække oplevelse i detaljer på pb :P

Sætter virkelig stor pris på hjælp <3 

Skrevet

For mig behøver Dirty talk ikke nødvendigvis være "dirty". Noget af det frækkeste er, når hun virkelig ("virkelig") nyder vores samvær, og siger ting som "må jeg ikke godt give dig et blowjob nu" eller giver udtryk for, at lige præcis det jeg gør der, er noget af det bedste. 

MEN derfor er det sq også frækt, hvis hun lige "kommer op efter luft" med savl ud over det hele og stønner "i LOVE to taste your cock"... :P

Den frækkeste oplevelse i den her verden - og måske også IRL var for et par år siden - på et kendt bordel i hovedstaden. Tror nok hun kaldte sig Annabell. Jeg havde skrevet lidt sammen med hende og spurgt om "hun kunne give mig et blowjob, der var så frækt, at jeg kunne glemme den der ¤%/(( kondom"

Havde bestilt en ½ time - måtte udvide til 1½ time for vi svingede så godt sammen - hun startede med at binde sit hår op med en kondom, mens hun kiggede så frækt på mig... fortalte mig hvor liderlig hun var blevet ved tanken... lod sine fingre glide igennem hendes sjaskvåde underliv .. og lod mig smage.. resten er glimt... Hendes mund og tunge på mine nosser..skaft.. 

Mig der måtte bære hende over i sengen, for kunne ikke nøjes med hendes bj.. hendes drivvåde safter.... Hendes første orgasme om mine fingre og i min mund.. kunne næsten ikke bevæge fingrene... 

Hende der hoppede af mig i Cowgirl og squirtede ud over mig... Den måde hun stønnene sagde "jeg eelsker at mærke din pik i mig... " .. Hvordan hun sagde "hvis jeg havde været din kæreste, skulle du komme i min mund... ".... 

Hvordan hele hendes krop krampede omkring mig, med mig dybt inde i hende.. 

Da jeg kom kraftigt ud over hendes bryster, mens hun jublende malkede mig helt tom... Smurte mine safter ud over sig selv.. 

Hvordan banken blev mere og mere intensiv på døren, mens jeg slikkede hende til den sidste orgasme.. 

Blev aldrig det samme efterfølgende.. Nok godt det samme, for hun fyldte så meget i mine tanker, at jeg var både trist og lettet da hun stoppede i branchen..  

Ved ikke om det var det, du efterlyste, men er i hvert fald det du fik :P Og velkommen i branchen. Håber du får nogen skønne, gode oplevelser. Passer på dig selv og mærker efter. Må du aldrig opleve en dårlig kunde, og må dine dage være fyldt med lyst og lys. 

Skrevet

Hvis det ikke kommer naturligt "på en eller anden måde", så kommer det let til at lyde mekanisk og påtaget. Så hellere lad være.

Jeg havde på et tidspunkt en virkelig skøn kæreste, der havde været gift i 18 år og som overhovedet ikke var vant til dirty talk. Jeg kunne dog mærke, at hun tændte på det, når jeg gjorde det og hen ad vejen åbnede hun også selv mere op. For mig var hun det frækkeste.

Jeg tænder selv allermest på kvindens lyst! - og når hun giver udtryk for det. Det er selvfølgelig en lidt anden situation, når der er tale om betalingssex, da der oftest er mest fokus på køberens lyst. Men for mig er det bare turn-off, hvis jeg kan mærke, at det hele bare er business - og endnu værre, hvis jeg fornemmer, at kvinden helst vil være et andet sted end sammen med mig. Her er den non-verbale kommunikation lige så vigtig som den verbale.

Så et nærværende samspil, frækt blik og sætninger/ord som f.eks. : "Jeg vil ha' din stive pik", "Du fylder min våde fisse ud", Åh ja, knep mig godt" eller "Sprøjt mig til" m.m er noget, der virkelig kan tænde mig.

Redigeret af niskanen

Skrevet

HI
As the others have said.
It has to come naturally, otherwise it will be a turnoff, so do and say what feels right for you.
I'm not the best at talking dirty either, it's not quite natural for me, I did get into it with one girl, because she really liked it, as in the dirtier the better ! 
But even then I got nervous that I crossed the line once, because of how she reacted, she of course was joking because she liked being called a dirty fuck slut ! But since it's not quite natural for me, it's a little hard for me to judge.
So go with what feels natural.

Now, the sexiest things a girl have said, hmm.
A girl that I was having a drink together with, suddenly got silent, looked me deep in the eye's and said, put down that glass, I'm going to Fuck you now !!! 
Or, put your dick inside me, I want to feel you twitch when you cum ! 
But
Maybe the best and dirtiest thing.
A girl that was so determined to make me cum, she was sucking so hard, and I did, hard ! Very hard ! and I mean, a lot !! 
When I finally came down, I was expecting such a mess, but instead she was sitting there with a big smile, licking her lips, going, what ?? I was hungry ! she didn't spill so much as a single drop... 
Need I say she got a second, and was nearly disappointed she didn't get a third.
That's when it comes naturally.  

Skrevet

Kære Jas xoxo 

De fleste mænd elsker at blive valideret. Fortalt at vi er gode nok. For de fleste kvinder er det nok at vi sætter pris på at de har gjort noget ud af sig selv og fremstår kloge, smukke og søde og at det bliver komplimenteret. For de fleste mænd er det mere at vi har en god pik og vi er gode til at kneppe. Tænk bare på, hvorfor dickpics egentlig findes ? 

Vi kommer ofte til at spørge efter valideringen ala “synes du ikke min pik er god/stor/stiv?” “Er det ikke godt at blive kneppet af min pik” O.l. Og det er måske ikke super attraktivt, men i momentet vil vi gerne bekræftes. 

Det kan du selv komme i forkøbet. Og du er jo trådt ind, hvor du yder en service, 

1) med lyde og støn der bekræfter, at han gør det godt og du synes det er lækkert. Sig gerne gerne ting der viser du er engaged ala “ åh ja lige der er det godt” “lidt langsommere, jeg er lige ved at komme” bliv ved med der” Men endelig ikke alt for påtaget fra starten, for så lurer vi at det måske ikke er helt valid.

2) bare sig “jeg elsker at sutte pik” “jeg er vild med at blive kneppet” “det er fræk at møde en man ikke kender og bare kneppet” under akten og fortsæt derfra

3) Pikken. Hvis det er en pik fra medium og op “du har en dejlig stor pik. Den er flot jeg glæder mig til at sætte mig på den. Du skal være lidt forsigtig for jeg kan nok ikke tage det hele fra starten 

4) Pikken. Hvis den er lille “ Dejlig pik. Den rammer helt sikkert de rigtige steder i min fisse. Jeg er ikke til en der er alt for stor. Du er virkelig god til at kneppe mig. 

5) Pikken er slap. “ bare slap af. Bare det at du kommer her synes jeg er frækt og modigt. Nu tager vi det helt roligt og lægger os tæt sammen, du rører blidt ved min fisse og bryster mens jeg masserer din pik med olie. Vi skal ikke nå noget. Jeg synes du er dejlig og du skal komme og kneppe mig en anden gang”

Held og lykke 

Jesper H

Skrevet

Som allerede skrevet så være dig selv, gør kun ting af lyst, så er dirty talk ikke dig så lad være, alt andet ødelægger seancen.

Jeg legede engang med en domina i 2 timer, ca hver 5 min sagde hun den samme sætning og mente selv hun var helt fantastisk, det var for mig en total turn off, spild af tid og penge.

Det var ikke hendes lyst som styrtede hende og det gav mig faktisk en af  de 2 dårligste oplevelse gennem +30 år

Skrevet

Du skal bare stole på din mavefornemmelse ;)

Har du besøg af en, fremme i skoene type, så spil med. Men hvis det foregår stille og roligt, med lidt nysgerrighed til at føle hinanden lidt an, så bare slap af :wub:

Det er langt fra os alle som har brug for kunstig dirtytalk :)

Skrevet

Allerede mange gode tips her. Vil blot tilføje at ligesom med så meget andet, så bliver man bedre af at øve sig, start et sted og se hvor det fører dig hen:D

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.