Nikolaj K 98 Skrevet for 6 timer siden Jeg har længe kigget på Amira og kunne virkelig godt tænke mig at møde hende. Hun holder til i samme hus som Lorena, men det er Amira, jeg gerne vil besøge. https://nympho.dk/n18227/6322/sexy-petite-amira Men der er et ret stort ‘men’, der holder mig tilbage for at hive pengene op ad lommen. For jeg er ret forvirret over de MEGET blandede anmeldelser, hun har. Der er massevis af positive anmeldelser på Nympho (ganske vidst fra mange af de samme brugere), men her på Eroguide er der massevis af tilsvarende negative. Så mit spørgsmål er om nogen af jer har besøgt hende fornylig, måske inden for det sidste halve år, og kan fortælle kort om jeres oplevelse og ikke mindst hvad hun er for én? Og om jeg skal drage afsted mod Frederiksberg for at besøge hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vincentg 46 Skrevet for 3 timer siden Jeg besøgte hende i sommers. Jeg glædede mig meget til mødet, nemlig fordi jeg havde læst mange gode anmeldelser af hende. Jeg var lidt skuffet , jeg havde forventet en stor GFe oplevelse. Vores møde var bestemt ikke dårligt, Amira var høflig, men på samme måde lidt distanceret. Jeg bestilte en time med hende og jeg fik et glimrende blowjob og jeg tog hende 2 gange i doggystyle på 45 min også valgte jeg lidt at smide mig selv ud. Jeg prøvede lidt at tale med hende i pausen, men det virkede ikke til hun var super interesseret, jeg plejer ellers at have gode sjove snakker med GP’er og plejer at få dem til at grine Hun er måske det folk kalder et optifuck? Det skal siges hun er virkelig stram, jeg har aldrig prøvet at komme 2 gange på 45 min og ikke prøvet det siden da Hvis du er typen som er lidt mere til GFE og godt kan lide pigen er oplagt ville jeg nok ikke besøge hende. Hvis du er til 2 ryk og en aflevering kunne hun godt være hvad du leder efter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 528 Skrevet for 24 minutter siden Nikolaj K skrev, for 6 timer siden: Der er massevis af positive anmeldelser på Nympho … Husk at på Nympho bestemmer pigen selv, hvilke anmeldelser der skal blive liggende, hun kan selv slette de dårlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg