Hop til indhold
Mallorca

Bella, Feldstrasse

Recommended Posts

Bella startede i Feldstrasse mandag, syntes hun så fantastisk ud på billederne.

Jeg besøgte hende derfor den anden dag.

Som også andre har skrevet, ligger "lysthuset" noget tæt på et supermarked. Til gengæld stod indgangsdøren på klem.

Jeg ringede til Bella, da jeg ankom for ikke at gå forgæves, hun var klar!

Billederne på fair girls/sexnord er helt klart Bella.

Hun åbnede døren og bød velkommen med kys, kram og lidt inspirerende underlivsbevægelser. Det syntes jeg nu godt om.

Hun har en fantastisk dejlig, fast krop, der er skøn at røre ved.

Efter lidt indledende afklædning, hvor både den faste røv og flotte, store og faste bryster blev lukket ud, fik jeg et lille show, hvor Bella sikrede sig, at jeg til fulde fik mulighed for at beundre hendes flotte krop forfra og bagfra. Dejligt og yderst motiverende.

Så måtte vi jo igang med det mere akrobatiske, først en 69-er, hvor jeg fik smagt en dejlig fisse, der også blev tilpas våd. En ulempe er, at man jo let kommer til at ligge med næsen direkte ind i afføringskanalen.

Derefter røg hun på ryggen, og bad på en mystisk blanding af tysk, engelsk og vistnok spansk (hun kommer fra Rio) om at blive bedækket.

Som ønsket, så gjort, jeg brugte også lidt finger, resultat dejlig stønnen og sammentrækninger i underlivet.

Bella er meget aktiv under seancen, hvilket desværre også betød lidt for hurtig affyring af kanonen, kunne ikke holde den.

Afslutningsvis lidt kys og kram, tak for idag.

Vi havde aftalt 1/2 time, fra jeg kom til jeg var på gaden igen gik højst 20 min.

Kan jeg anbefale hende. På trods af det alt for korte ophold ubetinget ja!

,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bella startede i Feldstrasse mandag, syntes hun så fantastisk ud på billederne.

Jeg besøgte hende derfor den anden dag.

Som også andre har skrevet, ligger "lysthuset" noget tæt på et supermarked. Til gengæld stod indgangsdøren på klem.

Jeg ringede til Bella, da jeg ankom for ikke at gå forgæves, hun var klar!

Billederne på fair girls/sexnord er helt klart Bella.

Hun åbnede døren og bød velkommen med kys, kram og lidt inspirerende underlivsbevægelser. Det syntes jeg nu godt om.

Hun har en fantastisk dejlig, fast krop, der er skøn at røre ved.

Efter lidt indledende afklædning, hvor både den faste røv og flotte, store og faste bryster blev lukket ud, fik jeg et lille show, hvor Bella sikrede sig, at jeg til fulde fik mulighed for at beundre hendes flotte krop forfra og bagfra. Dejligt og yderst motiverende.

Så måtte vi jo igang med det mere akrobatiske, først en 69-er, hvor jeg fik smagt en dejlig fisse, der også blev tilpas våd. En ulempe er, at man jo let kommer til at ligge med næsen direkte ind i afføringskanalen.

Derefter røg hun på ryggen, og bad på en mystisk blanding af tysk, engelsk og vistnok spansk (hun kommer fra Rio) om at blive bedækket.

Som ønsket, så gjort, jeg brugte også lidt finger, resultat dejlig stønnen og sammentrækninger i underlivet.

Bella er meget aktiv under seancen, hvilket desværre også betød lidt for hurtig affyring af kanonen, kunne ikke holde den.

Afslutningsvis lidt kys og kram, tak for idag.

Vi havde aftalt 1/2 time, fra jeg kom til jeg var på gaden igen gik højst 20 min.

Kan jeg anbefale hende. På trods af det alt for korte ophold ubetinget ja!

,

Ja hun ser sgu fantastisk ud. Mht. afslutningen så hellere en hurtigere happy ending end ingen. Jeg var i Flensborg mandag, og jeg havde også luret på Bella, men dum som jeg var skulle jeg prøve Sexy Sally på Harrisleerstrasse.

 

Den der afføringskanal, lugtede den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun ser sgu fantastisk ud. Mht. afslutningen så hellere en hurtigere happy ending end ingen. Jeg var i Flensborg mandag, og jeg havde også luret på Bella, men dum som jeg var skulle jeg prøve Sexy Sally på Harrisleerstrasse.

Den der afføringskanal, lugtede den?

Lugtede og lugtede - der var nok en svag anelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så måtte vi jo igang med det mere akrobatiske, først en 69-er, hvor jeg fik smagt en dejlig fisse, der også blev tilpas våd. En ulempe er, at man jo let kommer til at ligge med næsen direkte ind i afføringskanalen.

 

Det er også sjældent jeg nyder en 69, da jeg også netop synes næsen kommer lidt tæt på ..... , men værre er det faktisk at jeg ikke kan koncentrere mig og noget af det mest inspirende for mig er altså at se et par smukke læber der laaaaaangsomt går ned over jernet, medens et par smukke øjne holder øje med min reaktion  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er hende.

Jeg betalte 80 €, som vist er taksten på stedet.

Jeg ved ikke, hvad menuen evt. kunne omfatte, spurgte ikke, og det hele gik slag i slag, så jeg nåede heller ikke at savne noget.

Jeg var forbi Feldstrasse for en månedstid siden med en kammerat, og vi gav begge 50 for en hurtig tur med hver sin pige, men hvad pokker 80 er vel ok, når man får en god omgang. Men måske skulle vi alle blive bedre til at forklare pigerne at prisen for en quickie altså er 50?

 

Jeg tror i øvrigt, at der en tendens til, at Feldstrasse byder på gode sager. Men det er altså lidt underligt med den åbne hoveddør. Ved nærmere eftertanke bryder jeg mig ikke om, at en tilfældig person bare kan vælte ind fra gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hoveddøren står åben, men dørene ind til værelserne er låst.

Jeg finder det helt fint så man kan komme væk fra supermarked kundernes nysgerrige øjne :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...