UngNørd 1 Skrevet 24. Februar Hej alle Er der nogen der kan anbefale en som giver golden shower, mere end de 3 dryp man får de fleste steder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 755 Skrevet 24. Februar Nikoline på annoncelight. Jeg er på telefonen så kan ikke linke. Men hun er suveræn, den største skylle jeg nogensinde har fået. Har haft besøge af hende flere gange, og hun har leveret hver gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 329 Skrevet 24. Februar @Moden slikken M Er det denne pige du henviser til? https://annoncelight.dk/showad/291653 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 755 Skrevet 24. Februar Ja det er det. Ja og jeg har set alle de gamle anmeldelser af hende eller en anden. Der har været så mange mærkelige tråde som jeg har været igennem og hvor stor eller ej hun har været og hvor hun har huseret. Mine erfaringer med hende er gode og er indenfor det sidste år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg