Knustildig 4 Skrevet 22. Februar (edited) Er der nogen der ved om hende den ældre, dame er stoppet ? eller er hun flyttet til et andet sted ? Redigeret 23. Februar af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2884 Skrevet 23. Februar Det er en efterlysning, så du har lagt den i et forkert forum. Jeg har flyttet den for dig. Din overskrift er ikke sigende. Hvor henne på Fyn, taler vi om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Er nysgerrig 1 Skrevet 23. Februar Knustildig skrev, for 15 timer siden: Er der nogen der ved om hende den ældre, dame er stoppet ? eller er hun flyttet til et andet sted ? Hun er i Thailand på ferie kommer igen mit Marts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 127 Skrevet 23. Februar Hun kommer til marts, sagde hun til mig Kan godt anbefale hendes ekstra service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hartmann 0 Skrevet 23. Februar Hvordan får man hende ? Er der navn eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knustildig 4 Skrevet 23. Februar oldmanhavingfun skrev, for 6 timer siden: Hun kommer til marts, sagde hun til mig Kan godt anbefale hendes ekstra service Ja hun er fantastisk, men jeg holder nok ikke til marts. Er der andre steder du kan anbefale med ligende ekstra gf. ydelse i den prisklasse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golffjols 10 Skrevet 26. Februar oldmanhavingfun skrev, den 23.2.2026 at 14:53: Hun kommer til marts, sagde hun til mig Kan godt anbefale hendes ekstra service er det kun hende der giver ekstra service og hvis, er det så tys tys overfor jojo?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister nysgerrig 11 Skrevet 26. Februar Er lige blevet nysgerrig på hvor hun kan træffes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 102 Skrevet 26. Februar Mister nysgerrig skrev, for 4 timer siden: Er lige blevet nysgerrig på hvor hun kan træffes? I Thailand iflg. 2. svar i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister nysgerrig 11 Skrevet 26. Februar Newbie_25 skrev, for 13 minutter siden: I Thailand iflg. 2. svar i tråden. Men hun kommer vel til DK igen til marts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 127 Skrevet 26. Februar Golffjols skrev, for 10 timer siden: er det kun hende der giver ekstra service og hvis, er det så tys tys overfor jojo?? Jeg vil ikke udstille jojo, men der er bestemt muligheder ved hende også Så har jeg ikke sagt alt for meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister nysgerrig 11 Skrevet 26. Februar oldmanhavingfun skrev, for 34 minutter siden: Jeg vil ikke udstille jojo, men der er bestemt muligheder ved hende også Så har jeg ikke sagt alt for meget Og hvor holder hun til når hun er i DK? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 268 Skrevet 27. Februar hej , jo du har igen sagt for meget, i min verden. Naar man har en god kontakt , med tillid , hvorfor saa raabe op om hvad mann har af goder ,!!! Nyd da , at nogle Thai woman ,ogsaa mener diskretion er vigtigt, for at faa, hvad maaske andre ikke faar !!! Sorry men jeg mener det og du kan altid sende en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 268 Skrevet 27. Februar sorry det er til OLD MAN HAVE FUN!!!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg