Hop til indhold
SweettieDK

Alt det “crap” der hører med til jobbet.

Recommended Posts

Ja undskyld, men skal lige have ha luft. 

Ligesom vi piger der er på EG ofte får at vide, “at vores holdninger ikke er repræsentative for alle gp’er”, og slet ikke dem fra mørkesiden af branchen. 
Så er den mængde af mænd der aktivt bruger EG desværre også kun en brøkdel af sexkøberne.
Jeres holdninger og adfærd, er individuelle men stadig nogen grundlæggende ting, jeg føler i hvert fald de garvede brugere er enige om. Man kan vel beskrive det på den måde at flertallet herinde er enige om nogen få ting, men desværre er I ikke i flertal, i det samlede antal sexkøbere i DK. 

F.eks.

Det er irriterende når priserne ikke står i annoncen. Dem springer I over. 
At ydelserne helst skal være, ærligt skrevet i annoncen. At I laver go research, læser annoncer, tjekker billeder for ægthed etc. Hvordan man laver en go henvendelse til en gp, med størst chance for svar. (Har set Jer give gode råd til andre sexkøbere, som undrer sig over de ikke får svar).

Fokuspunkter direkte på EG: I retter gerne på hinanden, når indlæg ligger forkert, overskriften ikke følger retningslinjerne. Nogen laver en dårligt beskrevet anmeldelse som ikke er fyldestgørende eller bare virker fake. 

Dem der ikke kan opføre sig ordentligt herinde giver en indikation på hvad og hvilke typer / personligheder vi gp’er bøvler med. 

Det er nemt som gp at tro hvis man prøver at leve op til det eliten herinde ønsker så burde sexkøbere være tilfredse. At man godt kan tillade sig at forvente en velformuleret henvendelse, rette på dem som ikke oplyser det man beder om. 

Faktum er bare, rigtig mange kigger kun billeder og henvender sig. De bliver ofte sure hvis man beder dem læse annoncen, nogen har ikke engang styr på hvilken annonce de skal finde frem igen, hvilken pige de har skrevet til. 

Det reelle flertal ønsker de bare kunne poppe ind fra gaden uden tidsbestilling, at de kan beslutte efter ankomst hvad de ønsker fra “menuen”, eller endnu bedre bare gøre hvad de ønsker. Langt fra alle ønsker at forventnings afstemme på forhånd. Hvordan ville de så kende prisen, intet problem. For de her typer, ville ønske alt fisse var gratis, at der var en fælles fast time pris og alt bare var inkluderet. Eller at de kunne betale hvad de selv føler pigen var værd. 

Rigtig mange kommentarer på, en annonce, som min er for lang og uoverskuelig, jeg føler selv den lever op til de forventninger “eliten” herinde har til annoncer. Mit svar plejer bare være, hvis annoncen er et problem er vi nok ikke et match. (Hvis man lige hurtigt scroller, ser man “meget tekst” hvis man reelt læser, er der meget lidt “brød tekst”. Mange linjer med priser og links og den kloge opdager også hurtigt, du behøver kun læse det halve. Medmindre du frivilligt læser den på 2 sprog. 

Jeg har også forsøgt at lave den så laveste fællesnævner af IQ burde kunne lave en korrekt henvendelse. Svar på de spørgsmål jeg har listet op… (selvom det burde være logik, at jeg / gp’er generelt, skal vide minimum hvem, hvad og hvornår)  nogen enten vil ikke, kan ikke, spilder med vilje min tid blot for at irritere. 

Yeps det er vores hverdag, at hvis vi irettesætter nogen på den måde I gør til hinanden herinde, er vi nogen sure “bib”. Bl.a. derfor er tavshed ofte lettere end diskussioner. 

Jeg kan se jeg ikke er den eneste, andre piger har også skrevet herinde, at de ignorerer visse typer henvendelser, folk som tydeligvis ikke har læst annoncen osv.

Det har da også været nævnt herinde, at vi har stalkere. Og siden den debat, for vel et par måneder siden, er jeg blevet mere opmærksom på hvor mange jeg egentlig har. Hvis man skulle anmelde alle til politiet ville der ikke være tid til ret meget andet end at sidde i retsmøder. 
Så nemmere bare at prøve at ignorere dem, ryste det af sig når de endnu engang har haft oprettet ny mail eller købt nyt taletidskort. 
Nogen skal bare lige af med endnu en tilsvining, andre lader som om de vil booke en tid og spilder ens tid med nyttesløs skriveri og ender i de sædvanlige frustrerede grimme floskler når de enten ikke fik deres vilje eller opnåede den ønskede provokation og medfølgende diskussion. (Så forskelligt hvor lang tid det tager at gennemskue, hvem det er og ignorere personen)
Nogen har simpelthen gjort det til deres livsmission at irritere os. Af forskellige hensigter, nogen vil som nævnt bare diskussionen (lidt a’la “TheLion”). Nogen ser det som en udfordring rent faktisk at vinde, opnå en aftale, enten for at vinde og endelig ha kneppet “bib’en”. Andre vil vinde og opnå aftalen, for at hævne de mange afvisninger med en udeblivelse. 

Nogen mener det er deres ret at kunne handle ved alle piger, at når vi har valgt jobbet skal vi servicere alle. De bliver som små toårige i trods alderen når de får nej, kan nærmest forestille mig dem stå hysterisk og stampe i gulvet. Nogen en lille smule ældre da de har udviklet sprog, men stadig på barnligt niveau, a’la “du er bare grim og dum”, “min far er stærkere end far…” De to sidstnævnte, er dem man kan trække mest på smilebåndet over. Når det går fra: “vil gerne have en tid”, de får nej… “Du er også bare mega en ulækker ko”. (Hvorfor ville du så ha en tid … ha ha ha)

Nå men det var så det jeg lige skulle ha ud mellem sidebenene, inden irritationen bliver så stor at det fylder mere end de gode stunder.

Det der blev dråben i bægeret i dag, var faktisk denne tråd:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/211236-værste-oplevelse-nicole-københavn/

Den er allerede udråbt som bullshit der burde slettes, men for mig trykkede den på den “nerve” der hedder, de stakkels handlede piger. Ikke nok med de er handlet, deres alfons siger ikke nej til alle dem vi andre afviser. 
De står dagligt ansigt til ansigt med de værste mænd i mængden.

”Hun ville ikke levere de aftalte ydelser”, lige efter at “han har skrevet”, “bossen havde passet telefonen”. Hun har også ikke lovet dig noget!!

Ja øv, dine penge er spildt  Men det er IKKE pigens skyld. Du blev offer for samme gerningsmand som hun er offer for. Det sekund I har indset pigerne ikke selv har svaret telefonen, burde I bare gå. Det kan være farligt for Jer selv, at kræve penge tilbage, hvis alfons er nærheden.

Det er lidt tragisk, ved PaySafe scam, ved de fleste godt nu, der er ingen pige. Det er en mand der scammer Jer. 
Samme erkendelse er I ikke rigtigt nået til endnu når der er en pige i rummet uagtet hendes situation. 

Her fik hun en dårlig anmeldelse, som kortvarigt er til hendes fordel, færre kunder at afvise. Men hun bliver annonceret ud I en anden by under nyt navn meget hurtigt  

Og når vi så er ved “anmeldelser”, ja nogen er oprigtige, nogen af jer har læst annoncen, forventningsafstemt og havde en dårlig oplevelse.

Men det er uundgåeligt at nogen anmeldelser er skrevet af nogen af dem som ikke har læst annoncen, som lykkedes med at få en aftale et sted trods dårlig kommunikation, som måske i anmeldelsen gætter på hvilken annonce de rent faktisk havde henvendt sig på. Og sætter et link ind som måske/måske ikke er en af de piger de havde henvendt sig til. 

Heldigvis er det tydeligt de gode mænd er kritiske overfor anmeldelserne, og tak for det.

Ville bare gøre opmærksom på, udover dårlig kemi, som ofte bliver nævnt, havde de måske helt forkerte forventninger fra start af, i værste fald ved de reelt slet ikke hvem der burde stå i døren. 

Ville ønske jeg kunne / måtte indsætte billeder af samtaler der beviser mine påstande, men helt oprigtigt flere gange når jeg har bedt en person læse annoncen ordentligt. Så kan de ikke finde den, jeg skriver du ved vel hvilken pige / kunstner navn, du har skrevet til? 

- kørte bil så, fik ikke læst ordentligt og nej husker ikke dit navn  

- sad i møde, da jeg skrev.

- har gemt dit nummer for et stykke tid siden…

Blot et udpluk af undskyldninger.

Så afslutningsvist, tak til dig der læste hel hertil.

Undskyld til de reelle ægte mænd som synes jeg er skrap I min booking proces. Der er både dem som lavede en aftale på trods af det, dem som sammen med mig ryster på hovedet af dem som synes det er svært (hvis snakken lige falder på det). Dem som var reelle men faldt fra. Det kommer ikke til at blive anderledes, for det holder de fleste uønskede typer væk. Afslører de fleste stalkere, som igen ikke kom gennem nåleøjet.

Go dag til alle, ikke rigtig noget debat oplæg, ingen spørgsmål, bare min konstatering af verdenssituationen og vores arbejdsforhold.

Men hvis det gav dig stof til eftertanke. Du rent faktisk lykkedes at se tingene fra en anden vinkel eller blev klogere på noget du ikke lige havde gennemskuet, så smid da endelig en kommentar. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

well spoken.

Even though it's not a job for me, I can recognize most of it.

Fortunately, I meet many super nice and naughty gentlemen, but I spend 80% of my communication time on sad men for many of the reasons you mention.

Men who have no respect and think that because they pay, they have every right to demand everything without taking the time to read my text. Men who get offended and aggressive when I demand that they read my text, do not want to deliver on their specific request - often unprotected sex, or who do not understand that I can even make demands when they are the ones paying.

Poor their wives, if they are even married.

Can’t wait for the spring to come though <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 20 minutter siden:

selvom det burde være logik, at jeg / gp’er generelt, skal vide minimum hvem, hvad og hvornår) 

Ja det skulle man tro :D

Det er Max 10% af mine henvendelser hvor de har skrevet det i. 
og jeg svarer ikke på ca 50% af henvendelserne overhovedet. 

Og ellers vil jeg bare skrive, at jeg er med dig fra start til slut ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 6 minutter siden:

Ja det skulle man tro :D

Ja kvinde logik i hvert fald. 
Enig i antallet af “gode” henvendelser. 
I de unge naive år svarede jeg stort set alle, gav den en chance for at svare på tingene undervejs i kommunikationen. Nogen blev også til reelle aftaler. Men det er ikke tiden værd. 
Den dag i dag vurdererer jeg hvor meget de har oplyst og om jeg føler en reel chance for resten kan aftales. 
Nogen virker ægte baseret på de ved sådan ca. hvad vi generelt vil vide, men ender så nogen gange med at afsløre sig selv, ved at spørge til prisen. “Nå så du havde ikke læst….”

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 22 minutter siden:

I de unge naive år svarede jeg stort set alle

That’s where I am now :o

But I don’t like to think about if a serious person writes me and I don’t answer because other persons lack of seriousness. But I also feel that I loosen up a bit with time.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hjalp på et tidspunkt en GP med at indrette et lege/SM rum i tilknytning til hendes blide rum. Var der også dage hvor hun havde åben, når der ikke lige var kunder, var hun holdved montør for mig, eller svingede malerpenslen. Så jeg overhørte mange af de telefon kald hun fik, og blev faktisk lidt chorkeret over hvor få seriøse der var. Når der havde været 10 kald var der mindst 8 båtnakker og 2 seriøse.

Kan sku godt forstå, at man bliver træt i hovedet af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Ja undskyld, men skal lige have ha luft. 

Det lyder godt nok frustrerende og også som eksempler på dårlig start på intime møder mellem to mennesker.

Jeg er nysgerrig på om I (gp'er) oplever at det er noget der over tid er ændret sig i en lidt bedre retning eller er uændret? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter1042 skrev, for 35 minutter siden:

Jeg er nysgerrig på om I (gp'er) oplever at det er noget der over tid er ændret sig i en lidt bedre retning eller er uændret? 

Det bliver bedre på den måde, at man får faste kunder og derfor behøver svare færre nye henvendelser. Men der er jo stadig en del sortering og kommunikation nødvendigt for i det mindste at få fundet ud af om den der spurgte til et tidspunkt der ikke var muligt, skal have chancen hvis de spørger en anden dag. Og de ved gik beskeden gik igennem og de er velkommen til at spørge igen. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dark Sugarbabe skrev, for 45 minutter siden:

That’s where I am now :o

But I don’t like to think about if a serious person writes me and I don’t answer because other persons lack of seriousness. But I also feel that I loosen up a bit with time.

Yes I understand you. And there is for sure some serious men between the once I don’t answer. But I don’t block people till they really mess up, or offend me so if the message was just incomplete, they can try again.

But doing the same thing over and over and over gives the same result. If it doesn’t work try to do it differently. And some people just can’t change it is deep in their personality  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver bedre på den måde, at man får faste kunder og derfor behøver svare færre nye henvendelser.

Ja ok - jeg havde håbet på at det var blevet bedre over årene, fordi mænd var blevet lidt bedre til gp'er (og kvinder generelt):mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt træls det skal være sådan, men mener lidt den går begge veje. Jovist, kan jeg godt forstå at i ikke gider useriøs kontakt, men jeg har selv spurgt om noget relevant for mig, hvor jeg slet ikk fik svar.

jeg har endda taget fri fra job, for at besøge en pige, der var i kbh den pågældende weekend og så ligepludselig ikke var det alligevel, det er da også dårlig stil.

Når du nu generalisere dine kunder, for det er bestemt ikke alle der er sådan, så må du også acceptere at generaliseringen kommer den anden vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja vi er klar over nogle af de udfordringer i har.

Gad godt der var et sted kvalitetspiger og kvalitetskunder kunne møde hinanden.   Anmelder i også os et sted hi hi, eller er det kun advarsler der deles.

Lille indrømmelse angående et af dine emner. Set fra den anden side :-)

Jeg er kører ikke bare en tur og pludselig kommer  i tanke om at besøge nogen. Det er flere dages forberedelse. Finde pigen, læse om hende, udvælge, finde de få dage hun er i den by, på job flyttes møder, vikar skaffes, børnene skal passes, fritimer skal arrangeres. 

Aftale med pigen i hus næste dag kl 10. Genbekræft ønskes kl 9. Jeg forsøger at genbekræfte kl 9:00, 9:30, 9:55 og 10:05 Ingen svar på noget tidspunkt-!!

Nu skriver jeg så til 2 ukendte.   Erfaringen er at det sjældent er nok. Så efterhånden kan det være 10 pæne fine henvendelser, og 1 svarer. Svar % tillægger jeg at jeg i hast sikkert også rammer halv-scammere. Og så tilbage til dit emne. Det er sket 2 gange jeg ikke aner hvem der svarede af de 40 annoncer jeg læste i hast, og 10 jeg faktisk skrev til. For har forsøgt så at søge på telefonnummer for at lyde bare lidt tilstedeværende i mit svar. Min løsning er så at alle 10 oprettes som kontakter

Jeg er med på vi på begge sider kan have udfordringer med aftale og tid. Men i har oveni alle de ubehagelige mennesker og episoder.  So sorry to hear. Piner mig hver gang. 

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 23 minutter siden:

Når du nu generalisere dine kunder

Jeg ved det ikke lige hvor du mener jeg generaliserer. Jeg siger flertallet er sådan, selvom de fleste på EG umiddelbart opfører sig ordentligt. Men de brodne kar bliver jo også smidt ud fra EG og en meget lille procent del af sexkøbere skriver herinde.
Og de bliver jo netop aldrig ikke mine kunder. Dem jeg snakker om, er dem jeg hårdhændet sorterer fra. Der er helt normale mænd og gudeskønne kunder derude. Det der ærgrer mig er det negative fylder så meget. Og man er nødt til, at være så hård i filten for ikke at spilde tid på dem som kun vil snakke og nægter at læse annoncen. 
Men ja der er mange fake annoncer og piger der snyder. Det har jeg kommenteret på i mange andre indlæg. Men at undskylde egen dårlig adfærd med andres holder jo ikke. Det er kun en ond cirkel. Vi kan alle kun prøve at være den bedste udgave af os selv og prøve at omgåes med folk der fortjener man bruger tid med dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 18 minutter siden:

40 annoncer jeg læste i hast, og 10 jeg faktisk skrev til

Fatter simpelthen ikke den fremgangsmåde, men jeg læser heller ikke annoncer i hast. Når jeg kontakter en pige, er det hende, jeg gerne vil have en aftale med.

Hvis du skriver til 10, spilder du tiden for 9 af dem. Tror pokker, hvis de har fundet ud af, at de skal sortere 90% af henvendelserne fra :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 18 minutter siden:

Det er sket 2 gange jeg ikke aner hvem der svarede af de 40 annoncer jeg læste i hast, og 10 jeg faktisk skrev til.

Må jeg komme med et forslag. 
Når du nu alligevel har en telefon du kan gemme kontakter i, bollofon går jeg ud fra. Hvorfor så ikke gemme nummeret med pigens alias inden du skriver. Dem der ikke svarer kan du jo bare slette igen. På den måde har du i det mindste styr på dem der er gemt og ikke 10 du ikke aner hvem er. 
Og ja det er træls når pigen løber fra aftalen. Men allerbedst for dit eget ry ville det være at sige nå øv det blev ikke i dag. Som at lave de desperate henvendelser som putter dig i useriøs kategorien. 
Og sidste ting svar % kan både hænge sammen med scam annoncer, kort varsel da din aftale pludselig er akut (pigen er med en anden kunde og ikke kan svare), og at du pga hastværk måske ikke får dig formuleret på den bedste måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
køb dansk skrev, for 1 minut siden:

Fatter simpelthen ikke den fremgangsmåde, men jeg læser heller ikke annoncer i hast. Når jeg kontakter en pige, er det hende, jeg gerne vil have en aftale med.

Hvis du skriver til 10, spilder du tiden for 9 af dem. Tror pokker, hvis de har fundet ud af, at de skal sortere 90% af henvendelserne fra :(

Jeg er fuldstændig enig med dig. Læste du det første af mit indlæg.   (Ret beset har de jo en kunde så snart de svarer, og jeg besøger gerne 2 eller 3 på den fridag)

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 14 minutter siden:

Jae ok, måske et forkert ord at bruge, men når du skriver flertallet, eller rigtige mange kommentarer, så ser jeg det som en generalisering, men måske jeg tar fejl i min påstand.

jeg er ikke ude på at starte en diskussion med dig.

men som mand, hvis jeg henvender mig på en annonce, så syntes jeg egentlig det kunne være skønt hvad præcis pigen tilbyder, og hvor mange penge jeg skal have med, for ikke at stå at ligne en idiot, og det skyldes for at gøre besøget for mig og nok mere for hende en positiv oplevelse.

og har så også prøvet at blive sorteret fra på den bekostning, igen pga. et relevant spørgsmål for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 16 minutter siden:

Hvorfor så ikke gemme nummeret med pigens alias inden du skriver. Dem der ikke svarer kan du jo bare slette igen. På den måde har du i det mindste styr på dem der er gemt og ikke 10 du ikke aner hvem er. 
allerbedst for dit eget ry ---- putter dig i useriøs kategorien. 

Det er det jeg gør nu. Forsøger at sige jeg har lært. Uden at det jeg har gjort har været med sigte at genere nogen

Ry og kategori, ja men hvor.? Det er jo netop problemet kan jeg forstå. Ham der er en idiot kan få lov at være det igen og igen.

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 23 minutter siden:

Ry og kategori, ja men hvor.?

Nogen piger kommunikerer i grupper, deler lejlighed etc. 180.dk, Nympho. Jeg husker langt fra altid at tjekke, ville også være tidsspilde at tjekke alle, plus vil hellere selv danne min egen mening. Men begynder der at blive tvivl tjekker jeg for at se om andre har “red flagged” nummeret. Jeg ved nogen bruger det mere end andre, så de rigtig slemme rapporterer jeg og håber pigerne ser det. Desværre er 180.dk blevet misbrugt, af en pige uden for pædagogisk rækkevidde, så ikke helt retvisende, men hvis man selv har en dårlig fornemmelse og nummeret samtidig er rapporteret. Så bliver det nej fra mig.

Problemet er jo det er nemt at købe nye taletidskort  

Vi gør hvad vi kan, for de ikke får lov at være idioter, men nej ingen EG for anmeldelser af kunder. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 25 minutter siden:

men som mand, hvis jeg henvender mig på en annonce, så syntes jeg egentlig det kunne være skønt hvad præcis pigen tilbyder, og hvor mange penge jeg skal have med, for ikke at stå at ligne en idiot, og det skyldes for at gøre besøget for mig og nok mere for hende en positiv oplevelse.

Jamen så er vi jo helt enige på det punkt. 
Jeg synes I har krav på en ærlig informativ annonce, netop derfor der undrer mig der trods alt er så mange der har holdningen. “Gider ikke læse den “roman” eller fortælle dig hvad jeg ønsker, bare giv mig en tid, så finder vi ud af det ved ankomst. 

De kan umuligt alle have dårlige intentioner, men bare rigtig dårlige til at kommunikere. 

De fleste bliver lidt træt hvis der bliver spurgt om ting som står i annoncen. Eller som mig har jeg ikke nævnt det tilbyder jeg det ikke. Så behøver du ikke spørge. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 11 minutter siden:

De fleste bliver lidt træt hvis der bliver spurgt om ting som står i annoncen. 

Det er der heller ikke noget at sige til. 
men som jeg skrev i et tidligere indlæg, så har jeg prøvet at blive brandt af, hvor det stod i annoncen at hun var i kbh.

og enda af en der også har kommenteret denne tråd, ikke sagt for at hænge nogen ud. Mere for at sige det sker også men piger der er på eroguide.

så det hænder jeg laver en opsummering af aftalen, og hvis det får piger til at melde mig fra, er der så ikke så meget at gøre ved.

ps. Jeg syntes egentlig vi er enige om meget, selvom vi ser det fra hver vores side

Redigeret af frisk fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 4 timer siden:

, ved at spørge til prisen. “Nå så du havde ikke læst….”

Tja….. ofte spørger jeg om noget der ikke helt fremgår af prislisten og derfor spørger jeg lige til om det jeg beder om er ok og hvad prisen er. Det forhindrer misforståelser. Der kan være man bestiller FP og lige vil sikre sig at rimming til hende er incl. eller COB eller shower together. 

Jeg ønsker ikke at diskutere pris midt i romantikken, så jeg prøver at være 100% sikker

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 9 minutter siden:

Mere for at sige det sker også men piger der er på eroguide.

Og som jeg har svaret dig, selvfølgelig sker der også scam og fejl fra pigernes side. 
Men med mindre du vil argumentere at det gør mændenes adfærd ok. Så ser jeg ikke din pointe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ønsker ikke at diskutere pris midt i romantikken, så jeg prøver at være 100% sikker

Det gør jeg netop heller ikke.

Det jeg nævnte, var min personlige reaktion netop fordi min annonce er så udspecificeret og man ikke kan købe noget som ikke står der. Så for mig er det en indikation på de ikke har læst eller forstået annoncen. Har intet imod at bekræfte hvis de skriver, er det korrekt det er xxx kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og som jeg har svaret dig, selvfølgelig sker der også scam og fejl fra pigernes side. 
Men med mindre du vil argumentere at det gør mændenes adfærd ok. Så ser jeg ikke din pointe. 

For at koge det lidt ind, så har jeg forstået at du er irriteret på mænd fordi de ikke har læst hele din annonce før de kontakter dig.

mit modsvar er at jeg er irriteret på at jeg bliver nødt til at spørge pigerne om bl.a. priser, ydelser eller om de stadig er i det pågældende område, fordi annoncerne tiltider ikke fortæller mig det jeg har brug for at vide.

jeg kan godt forstå dig at du syntes det er træls at når nu du har brugt tid på at skrive en annonce, at ingen læser den.

men jeg er jo en mand og har også forståelse fra deres side, når de ligesom jeg er ude for det jeg beskrev overfor, at man ikke kan regne med det er står i annoncen så også passer, og derfor spør ind til det.og at de så måske i visse tilfælde kun skimmer annoncer igennem.

jeg kan selvfølgelig ikke tale for alle, men det er en mulig forklaring

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...