Hop til indhold
DenUkendte

Værste oplevelse, Nicole, København

Recommended Posts

https://nympho.dk/n31877/10204/hello-copenhagen

Kæmpe fan af dette site, har været en "lurker" herinde i lang tid - nok en håndfuld år - men har aldrig bidraget med en positiv oplevelser, fordi dem jeg besøger typisk har masser af dem. Men jeg tænkte det var min tur til at tage en for holdet, da jeg så den ny ankommet Nicole.

Og det er så sidste gang, at jeg besøger en kvinden uden tidligere anmeldelser. Det er kvinden på billederen man møder, jep, men hun kan ikke et ord engelsk, hvilket er lidt misvisende, når hun skriver perfekt engelsk over besked, men det er så hende boss, man lige hygge skriver lidt med, så der var selvfølgelig lidt problemer med den aftalte service.

Nåede ikke så meget, eftersom translate skulle i brug hele tiden, da hun ikke ville levere den omtalte service i beskederne.

Overordnet, mega dårlig oplevelse, skulle sku have haft brugt de penge som toilet papir i stedet for. Så lige en advarelse herfra til jer der har klikket ind på hende profil.

Kommer ikke til at svare på nogle yderligere spørgsmål, desværre, jeg går tilbage til at være lurker. Men håber min heads-up kan bruges derude, ellers må I have en go' tur, hvis I kaster lidt penge efter hende. Det kan selvfølgelig være anderledes, men dette er ikke en købsanbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for at tage en for holdet, men det er svært at bruge til noget, når du ikke beskriver oplevelsen bedre. Det ville  have været dejligt, hvis du beskrev det, som hun ikke kunne/ville. Lige nu læser man bare "Pigen er dårlig" uden nærmere forklaring :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 2 timer siden:

Lige nu læser man bare "Pigen er dårlig" uden nærmere forklaring :) 

Hey Anmelder, bliver næsten nødt til lige at give et svar tilbage, selvom jeg skrev andet, fordi jeg kan godt forstå det du skriver her dagen derpå. Beskrivelsen af oplevelsen er ikke den bedste, men mit hovedfokus til folket var egentlig også bare, at "Pigen er dårlig", hvilket selvfølgelig er min subjektive holdning.

Tilføjet ** Skal siges, at hendes service lød på french kisses, owo m.m. **

Men kan da tilføje lidt ift. det misvisende billede som jeg fik. Det første som skete var betalingen efter vi lige havde sagt hej til hinanden. Herefter spurgte jeg indtil et bad - som jeg også havde spurgt indtil over besked, selvom jeg tænker, at dette er normen ift. sådan et besøg - hvor hun lignede et stort spørgsmålstegn. Så blev translate brugt for første gang. Efter den hurtige hygiejniske skyller, gramsede vi lidt på hinanden, hvorefter hun stille afviste kys. Så var det min tur til at være lidt forvirret, så hev hun translate frem igen, hvor jeg spurgte ind til dette, og jeg nævnte selvfølgelig hende service i beskederne. Det blev så kun til normale lip-kisses. Efter et par hurtige kys, ville hun videre til bj, hvor hun fandt et kondom frem og skulle til at sætte det på drengen, som jeg igen spurgte ind til... Translate for tredje gang. Det gik hun så ikke med til, altså owo, på dette tidspunkt var humøret helt i bund, og hun virkede også lidt presset, efter hver gang jeg ligesom efterspurgte noget af den service som jeg fik tilsendt over besked.

Humøret var ikke i top, hun virkede presset, så jeg valgte bare at stoppe her.

TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Sådan en gang pis burde slettes 

Har dog set værre, men helt fair du synes det. Fedt du gider give dig tid til at kommentere sådanne til "en gang pis". Go' dag til dig du

Redigeret af DenUkendte

Del dette indlæg

Link til indlæg

@DenUkendte Nu var det meget bedre :) 

Respekt for at du bare stoppede. Jeg tror at "fejlen" ligger et helt andet sted. Du skriver sammen med hendes "mama" eller hvad det nu hedder. Mama skriver sammen med 10 mand og roder lidt sammen i sprog og ønsker. Når du så møder op  hos pigen og hun tror der skal dyrkes sex og du hellere vil i bad, så bliver hun forvirret. Når du så vil kysse og ud over tantekys, så bliver hun forvirret igen. Hun ønsker ikke at stå og tungeslaske med dig og du mener at det er der lovet, så er det noget lort. Nu vil du have owo. Hun har aldrig lovet dig owo og bryder sig måske ikke om, at få din (nu rene) lillemand i munden, så er det igen et problem. Du forventer med rette noget, som pigen ikke er orienteret om og som hun ikke ønsker at give og så bliver det er dårlig oplevelse for begge parter. 

Hvis jeg skal spille lidt klog overfor dig, så start med at fortælle pigen, hvad du ønsker (brug bare google), så er der ikke disse uoverensstemmelser. Jeg blev så klog, da jeg en gang havde en aftale med en pige om blow+sex uden. Blow gik nogenlunde, men da vi kom til sex uden, så var svaret NEJ. Jeg viste hende beskederne, hvorefter hun forlod værelset og der startede et større skænderi med en mand inde ved siden af. Til sidst kom hun tilbage og gennemførte. 

Jeg tror at vi meget ofte skriver sammen med mama eller også er der 1 pige, som passer 6-8 telefoner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...