køb dansk 635 Skrevet for 2 timer siden (edited) Information om Lilly har været efterlyst på EG: Og ja, hun er i København, og man kan godt få en aftale med hende. Det foregår på mail, og hvis du skriver lidt om dig selv, og hvorfor du gerne vil besøge hende, får du nok også en aftale. Men hun er ikke typen, du får en længere dialog med. Du hører nok ikke fra hende, før hun er ved at fordele aftalerne for den dag, det handler om. Men hun er god nok. Hun er en af de mest erotiske kvinder, jeg har mødt. Legende sexet, dejlig krop med naturlige bryster, smukt ansigt, frækt smil og glimt i øjet. Og så hviler hun bare så meget i sig selv og er så meget tilstede sammen med én. Hun har mange frække ting på sit PSE-program - dem behøver jeg ikke, men hun er også en dejlig "Sensual Girl" (60 min GFE). Jeg var ikke til så meget aktion, så det blev til rigtig meget kæleri og kys. Hendes engelske er perfekt, og hun er sjov og spændende at snakke med. Hun er her til søndag morgen, og kommer igen 9.-15. marts. Jeg kan ikke få linket til at virke. Jeg ved godt, der er en måde at henvise indirekte på, men det synes min browser ikke om: https://nympho.dk/n3288/1565/copenhagen-gets-hot-this-february-from-16-02-22-02 Redigeret for 1 time siden af køb dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg