Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej hun er en naturlig kvinde på 27, let at tale med på engelsk, altid glad, og gør alt for at man går der fra med et smil på læberne 

Skrevet

Ja, hun er smuk med en dejlig krop. Hehe kunne jeg godt finde på at besøge igen 

Skrevet

Jeg har også besøgt hende. Virkeligt sød og flot. Jeg tror ikke jeg kommer igen fordi jeg synes lokalet var for "kollegie småt" - der var kun ca 1m frit space bortset fra sengen der ikke var bredere end 90 måske 120 - for mig betyder det alligevel noget der er lidt plads at udfolde sig på :) men kan man leve med den manglede plads er hun virkeligt et besøg værd 

Skrevet

Til de herre der har besøgt hende 

Er hun til at stimulere ens bagparti ? 

Og føles hun stram ?

Ved pussyslide lader hun toppen komme ind ? som jeg har oplevet en del gør 

Redigeret af Denwod

Skrevet

Hun er bestemt sød - men mere sød end vild. Hendes brystvorter og fisse er lidt overfølsomme for stimulering og ingen fingre indenfor. Så lidt forsigtig og bange for man rammer ved siden af når man tager hende bagfra. 

Fuldt forståeligt men så vælger jeg bare en anden, næste gang. Men hun er serviceminded og ellers opmærksom så je tha det helt dårligt ved ikke at skrive positivt om hende. Så det her er måske mere en remainder til mig selv…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.