Slowman 1602 Skrevet 20. Februar https://annoncelight.dk/showad/310984 jeg kan godt lide konceptet, hvor det meste er med i FP. Jeg kan også lide beskrivelse og billeder, men kan nogen sige om virkeligheden matcher beskrivelse og billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 199 Skrevet 20. Februar Hun har taget en del kilo på siden de billeder blev taget. Sex og blow var ikke det værste, men hellere ikke noget at juble over. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 535 Skrevet 20. Februar Hun brugte samme billeder da jeg besøgte hende i 2020 - har skrevet kort om det i flg. tråd: /Tutankhamon 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henry11 42 Skrevet 20. Februar Jeg besøgte ende i okt 2025, Ja det er noget gamle billeder og jeg må tilstå at sexdelen var lidt kedelig og hun bibeholdte en del af tøjet på og var på ingen måder det tøj som billederne udviser. Jeg syntes, at du udseende mæssigt er et stykke fra billederne men ja det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg