Hop til indhold
The-Newbie

Lara - København - Lidt skuffende

Recommended Posts

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n23088/7799/lara-anal-princess%23profile-about

Kommunikationen gik helt fint med hende, hun var hurtig til at svare, så langt så godt. 
da jeg mødte hende kunne man godt se igennem hendes sports bh, at det nok ikke var naturlige bryster, som hun ellers skildrer med. Men jeg havde allerede betalt, da det gik op for mig. Det var dog ikke nogen vulgær størrelse. Udover brysterne, så er det hende man ser på billederne. De sidder rigtig godt på hende og er lavet rigtig flot, det er dog silikone og er derfor desværre lidt hårde. Resten af hendes krop er dejlig petit og en flot røv. Så ikke noget at beklage sig over der. 
jeg havde booket 1 time med video og CIM som ekstra. Men man kunne desværre godt mærke, at hun har mange kunder på selve oplevelsen. Der var ikke rigtigt noget engagement og det virker ikke til at hun nyder det specielt meget. Jeg brugte måske 20-25 minutter mellem hendes ben i håb om at få hende til at løsne lidt op, men det var hun ikke specielt modtagelig for. Selvom jeg brugte alle knebene, så kunne jeg ikke få hende over målstregen - måske ikke engang tæt på og hun blev overhovedet ikke våd. 
Måske hun bare ikke havde lyst til mig og jeg ikke var hendes type, det tør jeg ikke gøre mig klog på. Men det er i hvert fald ikke et problem jeg har haft før. Plus jeg startede med at bringe hende lidt morgenmad og en latte. 
GFE var der heller ikke noget af, hun gad ikke rigtigt kysse -Jeg havde brugt mundskyld inden og min mundhygiejne er altså fin. 
Hun gav dog et meget fint blowjob og havde ikke noget imod at gøre det længe. Hun havde mig i mundet i lidt over 10 minutter uden at skubbe for sex og få det overstået på den måde. Efter lidt opfordring slikkede hun også kuglerne og gjorde også det rigtig fint. 
Sex var også fint, på trods af, at hun måske er lidt øm, så med lidt glidecreme tog hun godt imod og var ret stram. Så det var ikke mere end to positioner og så var jeg ved at komme. Jeg sagde at jeg ville komme og trak ud, men hun måtte mindes om at det var med CIM, hvilket hun gjorde men det var i hvert fald ikke noget hun brød sig om. 

Stedet er fint, rent og nok ikke den eneste GP, som har brugt det. -Man skal dog være opmærksom på at holde i båsen, for ellers får man en bøde… Så efter en lidt skuffende oplevelse kom jeg ned at en lille gul seddel i forruden, så det blev lige pludseligt 995kr. Dyrere end jeg havde regnet med. 

Alt i alt, så er det ikke en gentagelse herfra. Ikke det dårligste besøg jeg har haft, men heller ikke et godt besøg. Super flot krop, dejligt blow, men når man har sat næsen op efter ægge bryster og GFE og får nogle hårde silikone bryster, og ingen GFE, så er det svært ikke at gå skuffet derfra. 

• Synes godt om 2
  • Tak 2
  • Haha 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trådstarters gav en anmeldelse. Tag den for hvad der er. Ingen grund til at kritisere anmelder/anmeldelsen.

ErnstOle skrev, for 1 time siden:

@The-Newbie når du sammenholder din oplevelse med det faktum, at pigen er tilgængelig i 24 timer i døgnet, giver det dig så ikke stof til eftertanke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
The-Newbie wrote, 5 hours ago:

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n23088/7799/lara-anal-princess%23profile-about

Communication went really well with her, she was quick to respond, so far so good. 
When I met her you could see through her sports bra that they probably weren't natural breasts, as she usually portrays herself with. But I had already paid when I realized. It wasn't a vulgar size though. Besides the breasts, it's her you see in the pictures. They fit her really well and are made really nicely, but they are silicone and are unfortunately a bit hard. The rest of her body is lovely and petite and a nice ass. So nothing to complain about there. 
I had booked 1 hour with video and CIM as an extra. But unfortunately you could tell that she has a lot of customers for the experience itself. There wasn't really any commitment and it doesn't seem like she's enjoying it very much. I spent maybe 20-25 minutes between her legs in the hope of getting her to loosen up a bit, but she wasn't particularly receptive to that. Even though I used all the tricks, I couldn't get her over the finish line - maybe not even close and she didn't get wet at all. 
Maybe she just didn't feel like me and I wasn't her type, I don't dare to guess. But at least it's not a problem I've had before. Plus I started by bringing her some breakfast and a latte. 
There was no GFE either, she didn't really feel like kissing - I had used mouthwash before and my oral hygiene is fine. 
She did give a very nice blowjob and didn't mind doing it for a long time. She had me in her mouth for a little over 10 minutes without pushing for sex and getting it over with that way. After a little prompting she also licked the balls and did it really well too. 
Sex was also fine, despite the fact that she may be a little sore, so with a little lube she accepted well and was quite tight. So it wasn't more than two positions and then I was about to come. I said I would come and pulled out, but she had to be reminded that it was with CIM, which she did, but it wasn't something she cared about anyway. 

The place is nice, clean and probably not the only GP who has used it. -You have to be careful to stay in the booth, otherwise you will get a fine... So after a slightly disappointing experience I came down with a small yellow note in the windshield, so it suddenly became 995kr. More expensive than I had expected. 

All in all, it's not a repeat from here. Not the worst visit I've had, but not a good visit either. Super nice body, nice blow job, but when you've set your nose up for egg breasts and GFE and get some hard silicone breasts, and no GFE, it's hard not to leave disappointed. 

Hello, my love. I'm sorry you didn't have the exact experience you wanted, im a young girl, i have only 22 yo and maybe i don't know how to treat a man exactly. maybe it's my fault maybe your expectations were too high. I'm not trying to apologize, but I usually work late at night and when I wake up my determination is a little harder! maybe if have a chance next time and you will be more clear in what you prefer i will do my best for you! thanks and i hope to see you again! have a nice day! kisses

Ps, my christmas present was a breast implant. That is the reason that my beart are a little hard for the moment because is only 2 months old

Redigeret af lara22

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er svært at se på billederne om det er den Lara der har været i herlev tidligere.Hun var ikke noget specielt og jeg har anmeldt hende herinde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 37 minutter siden:

Det er svært at se på billederne om det er den Lara der har været i herlev tidligere.Hun var ikke noget specielt og jeg har anmeldt hende herinde :) 

er den samme Lara, du kender, bare nu har hun silikoneimplantater

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...