Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Trooper skrev, for 5 minutter siden:

er der nogen der har faring fra hende Naya?

Der er masser af omtale gennem tiden.

Skrevet

Ikke nok med Naya er svær at få lavet aftale med, men når man så endelig kommer igennem og får lavet en aftale, så brænder hun en af :(
stod torsdag og ventede pænt i 20 min uden nogen reaktion fra Naya.
Jeg håber det bare fordi hun har brændt mig af og at der ikke er sket noget.<3

Skrevet

Jeg hyggede mig med hende for en uge siden. Som @KomBareDo nævner, så kan hun være svær at få fat i. Jeg har dog ikke prøvet at blive brændt af. Det er bare træls. Jeg kan i øvrigt se, at hendes annonce er væk fra AL i dag, lørdag.

Skrevet

Havde en aftale med Naya i dag og hun brændte mig totalt af, stod ude foran døren og endte med at måtte kører de ca 100km hjem igen:evil: så ingen anbefaling her fra, hun er sgu for useriøs.

Skrevet
Unrusted skrev, den 21.2.2026 at 18:56:

Jeg hyggede mig med hende for en uge siden. Som @KomBareDo nævner, så kan hun være svær at få fat i. Jeg har dog ikke prøvet at blive brændt af. Det er bare træls. Jeg kan i øvrigt se, at hendes annonce er væk fra AL i dag, lørdag.

Den er oppe igen og fornyet d 24.2. Men jeg holder mig væk. Jeg har intet hørt fra hende.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.