Hop til indhold

Recommended Posts

Her i sidste uge havde jeg en lækker B2B med HJ ved Ava i KBH. Det er i hvert fald hende på billederne, men jeg er lidt usikker på alderen. Stedet er nogenlunde diskret, det er lige ved siden af en trafikkeret vej, men fodtrafikken er ikke så slem. Stedet ser ærligt en smule dystert ude, der er barrikadering.

Kommunikation med Ava foregår nemt, kort og kontant. Jeg blev bedt om at gå ned af trapperne ved siden af huset, og der blev jeg budt ind i kælderen. Ava var iført lingeri, og hun virkede temmelig chill, selvom kommunikation var for det meste kortfattet (mange simple "Yes").

Jeg skulle først hoppe ind under bruseren (man skal selv holde brusehovedet). Ellers var det bare på briksen, hvor hun kom noget olie på mig, derefter mærkede jeg hende begynde at glide op og ned af mig. Jeg vendte mit hoved lidt til side og kunne se hendes bare bryster bevæge sig forbi mit hoved. Jeg blev godt tændt af det. Jeg blev herefter bedt om at vende mig om, hvor hun så begyndte at gnide sig op af mig. Dette gjorde hende tilsyneladende også tændt. Efter det satte hun sig ved siden af mig og begyndte at rive den af på mig. Jeg spurgte, om jeg kunne røre og sutte hendes bryster, og det måtte jeg gerne. Det varede ikke længe, før jeg nåede klimaks (vil sige hun greb lidt for hårdt om penis).

Ellers var det bare ind i bad igen og så ud på gaden dog ikke uden hun gav mig en Cola til turen. Ava er en sexet Thai pige med dejlige bryster, og jeg nød den simple oplevelse hun gav mig. Det var også min første B2B, så jeg var godt overrasket. Kunne godt overveje at give for 60 min i stedet for 30 min. Det er mere værd i min optik. 

Det er også værd at pointere, at der er flere på adressen, og man kan høre dem og endda se dem nogen gange, men det gjorde mig ikke særligt meget.

https://annoncelight.dk/showad/435074

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...