danishone1 38 Skrevet for 7 timer siden Turen gik til møde i Zurich, en dyr by og igen var badoo min ven, og det endte faktisk med to muligheder, Den ene kvinde fra den finansielle sektor flot og velklædt blev desværre syg, og så en fraskilt kvinde fra Colombia med stort flot krøllet hår på de 45 år. Jeg mødtes med hende fredag aften på en bar hvor hun var med nogle veninder, hyggelig sludder og interessen var der men hun havde babysitter på og kunne ikke have en gæst med hjem og tog ikke med på hotel da hendes dreng var derhjemme. Det blev til et langt og meget dejligt afslutningssnav og tænkte det var så det Dagen efter tak for sidst på whatsapp og hun havde fået passet junior hos eksmanden, så vi kunne da mødes til et glas vin. Det gjorde vi så og det var hyggeligt og aftenen sluttede af med hjem til hende, hvor jeg fik besked på at vente i køkken i hendes lejlighed. Der blev puslet i stuen, og spillet dæmpet sydamerikansk musik og så blev der kaldt kom ind til mig. I stuen stod hun så helt nøgen og sagde kom, det var jeg med på så ind i soveværelset hvor der var tændt stearinlys og så gik vi ellers igang med at sexe. jeg var tændt og hun havde kun en ting sagde hun, jeg slikker ikke pik, sådan er det jo men sjældent at det sker så jeg gav mig god tid til at slikke hende og der blev sagt gloser på spansk jeg ikke forstod men mit ansigt blev presset mod skødet så mon ikke det var godkendt. Vi fortsatte i forskellige stillinger med god tid, langsomt, hurtigt og med pauser med masser af kys, og spurgte sp om at slikke pik var eneste no go for hende, ja var svaret det er det eneste. Så må jeg jo tage dig bagfra igen, hun på alle fire og jeg gled op i hendes meget våde fisse igen og lod en spytklat lande på numsehullet, ingen reaktion på no go så snart en finger der gled ind og hun stønnede og jeg trak mig ud og fortsatte med fingeren. Så blev der skiftet og til min overraskelse gled jeg bare stille ind og i bund og igen kom der er en masse spanske gloser men hun nød det for vuggede ind i mig så tog godt fat og gled stille og roligt ind og ud af hende og hun stønnede særdeles højt og legede med sig selv og kom i en stor orgasme. Pause sagde hun og vi fik noget vin og vand at drikke inden det var tid til en ny runde og dennegang blev jeg redet analt inden vi sluttede af i doggy og jeg kom. Klokken var blevet mange og jeg blev og sov, det blev til en hurtig gang morgensex inden jeg måtte afsted til hotel og møde kl.9... Stort smil på læben. Desværre er hun kommet i et forhold, hvilket jo er godt for hende men øv for mig, til gengæld er den anden kvinde interessereret så lads os se om det lykkedes at mødes når jeg skal ned i april 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg