Hop til indhold

Forelsket med en gp

Featured Replies

Skrevet

Kort svar ja det er sket et par gange med tiden er de gået væk og kontakten er hold op 

Skrevet

Det er vel ikke så meget anderledes end med andre kvinder. 

Der er udfordringer ved det, men tag det lidt henad vejen. Et skridt ad gangen og så finder du ud af om det skal være jer to og om hun har det på samme måde.

Skrevet

Ja det har jeg. Og jeg tog den rationelle beslutning at snakke med hende om det og stoppe med at besøge hende. 

Skrevet

Jeg er a-romantisk, så jeg forelsker mig ikke.
Et par gange har fantasien om en pige fyldt lidt for meget.
Men så har jeg holdt en pause med hende og ventet på at det gik over.
Det gør det - ret pludseligt, efter et par måneder.
Og så kan jeg besøge pigen igen. Uden problemer.

Skrevet

Jeg tror at mange har oplevet nogle stærke følelser for en GP.  Tilgengæld er det også mit indtryk at mange

Forveksler forelskelse med begær 

Skrevet

Jeg bliver normalt ikke forelsket i GPer. Ofte har man jo bare sex. Man bliver vel ikke forelsket bare fordi man har sex med en smuk pige. Så kan det ske at man laver mere end bare at have sex men jeg bliver ikke forelsket hvis hun taler mig efter munden, er overdreven venlig, etc. Men jeg har været forelsket i GPer nogen meget få gange. Det er svært at undgå hvis man besøger mange. Der var en gang jeg blev forelsket i en GP en uge efter hun var taget hjem. Vi havde været meget sammen men jeg var ikke spor forelsket. Pludselig ramte det mig da hun ikke længere var her.

Skrevet

Jeg må nok erkende, at en af grunden til at jeg hver gang vælger en ny kvinde er at jeg ikke på nogen måde ønsker en romantisk relation. 

Jeg er ikke i tvivl om at man kan forelske sig i en glædespige. Hvorfor skulle man da ikke kunne det?! De er også dejlige kvinder.

Jeg besøger glædespigerne for at få noget (kortvarigt) intimitet og nærhed. En times hyggeligt samvær, men i bund og grund blot en krop, jeg kan hygge mig med og kneppe. Det er for mig blot ind, knep, ud. Der skal som sådan ikke opstå nogen følelsesmæssig relation, og det undgår jeg i høj grad, når jeg ikke besøger hende igen. 

Men jeg må jo også erkende, at der nok har været et par glædespiger, hvor jeg på den korte time alligevel fornemmede en rigtig god kemi mellem os. Var jeg på udkig efter en partner, så ville det netop være en sådan kvinde med den gode kemi, der ville få mig til at tænke, at hun måske var værd at arbejde videre på.

• 1 month later...
Skrevet

Ork, ja, flere gange 🥰

Elsker det. Jeg har lært at finde værdien i mine følelser for dem, uanset om de er gengældt.

Det hårdeste har faktisk været nogle stykker hvor det er blevet gengældt, men at vi på den ene eller anden måde ikke har kunnet blive til mere end et kundeforhold og til sidst har afbrudt relationen.

Den ene har udviklet sig på den vildeste måde. Vi blev begge meget forelskede i starten, men efter en pause på et par måneder, var hun ikke længere forelsket i mig, men jeg var stadig fuldstændig håbløst forelsket i hende, så det gjorde ondt at se hende og jeg måtte afbryde relationen.

Efter et års tid, havde jeg fundet plads i mig selv til at jeg ville kunne være i at se hende igen, vel vidende at hun ikke er forelsket i mig, som jeg er i hende. Det har været en fuldstændig vild oplevelse, hvor hvert enkelt møde føles som en times ægte kærlighed, intet mindre! Og så ud i virkeligheden igen. Vi har set en lille smule til hinanden udenfor branchen, hvor vi fuldstændig opfører os som kærester og så kysser vi farvel og aner aldrig om vi nogensinde skal ses igen.

Mødet med hende er en kæmpe ting i mit liv og sådan har det været med 7-8 kvinder fra branchen indtil videre ❣️

En anden føler jeg mig egentlig ikke forelsket i, men når vi ikke er sammen, så kan jeg dufte hende og høre hendes stemme, fuldstændig som sad hun her hos mig! Når vi ses, så går 80% af tiden med at kysse dybe længselsfulde kys, sexen er nærmest sekundær.

Jeg har ikke andre ord for det end kærlighed, skabt af en fuldstændig magisk kemi i det intime og seksuelle. ❤️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.