Uklogtannonym 37 Skrevet 18. Februar Har lige været ved peachy i esbjerg. Tror ikke hun har nogen annonce på AL. Tog en køretur igennem esbjerg og fandt klinikken på Strandbygade. Rigtig fint sted, med parkering ved siden af, du bliver lukket ind af bagdøren. Pigen er omkring de 35+, men ser ud ligesom en 25 årig, tynd, lille rund numse og naturlig små bryster. Jeg fik 30min/1000kr, startede med lidt massage, derefter et blowjob uden kondom, lidt sex i forskellige stillinger, hvor hun til slut red mig i Reverse cowgirl. Hun vil rigtig gerne deltage i sex delen, hvor hun er meget hjælpsom. Til slut fik jeg lidt massage, og der havde vi gået 10 minutter over siden. Rigtig fint sted, sød pige med rene forhold. Jeg kommer tilbage til hende igen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 211 Skrevet 18. Februar Ja. Hun er dejlig. Jeg har været der utallige gange. https://annoncelight.dk/showad/338562 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 329 Skrevet 18. Februar (edited) @Bjørn Hun hedder ikke det samme som TS efterlyser? Redigeret 18. Februar af KalundborgMature Præcisering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uklogtannonym 37 Skrevet 18. Februar Bjørn skrev, for 6 timer siden: Ja. Hun er dejlig. Jeg har været der utallige gange. https://annoncelight.dk/showad/338562 Kan ikke se om det er hende, det er ikke det samme nummer som står på døren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 211 Skrevet 19. Februar Nej. Men billederne er fra rummet i gadeplan og en af de første gange jeg var der fortalte hun at hun hed Peachy. Det er så lidt over et år siden jeg var der sidst. Jeg ved ikke om du var i kælderen, men ellers prøv det andet rum oppe i gadeplan. Man bliver ikke så forstyrret af "folk" der skal på toilettet osv. Der er også andre der arbejder der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denstoreokse 156 Skrevet 23. Februar Er hun så tynd at hun også har en flad mave? Eller er der noget fedt? Kan hun beskrives som petite? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 396 Skrevet mandag klokken 19:41 Anmeldelsen er af Peachy, men linket der er lagt op - af en anden end trådstarter - er til Lily? Jeg er forvirret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg