Spermklar 108 Skrevet for 5 timer siden jeg må jo nok indrømme at jeg kommer lidt meget hos den samme pige har lige modtaget en besked fra parkering selvskab EasyPark om jeg ønsker en fast plads med rabat,så meget som jeg holder i vejle. hold da op 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse C 12 Skrevet for 5 timer siden Der er noget tryghed ved at holde sig til een eller få piger. Desværre fordi der er en del piger, som ikke lever op til deres annoncer. Så selv om det er spændende/ophidsende for mig st prøve noget nyt, så er det ikke så tit jeg gør det. Jeg har også en Fetish, som nok bliver taget lidt blandet i mod. Så de spiger som accepterer mig, besøger jeg oftest igen. jeg går ud fra at pigerne også gerne vil have tryghed, at de samme kunder går igen. Selvom det ikke altid opleves sådan (når servicen ikke lever op til annoncen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 58 Skrevet for 5 timer siden Spermklar skrev, for 16 minutter siden: jeg må jo nok indrømme at jeg kommer lidt meget hos den samme pige har lige modtaget en besked fra parkering selvskab EasyPark om jeg ønsker en fast plads med rabat,så meget som jeg holder i vejle. hold da op Har du et link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg