Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søger som indikeret lidt opdateret nyt på Bagsværd. Ja den med Cherry, N’fa osv.

Har i perioder været i kategorien stamgæst, og i øvrigt altid haft et godt og venskabeligt forhold til first lady derude.
Det er dog bevidst at jeg lige søger info her først.

Har forsøgt at lytte lidt på diverse rør omkring holdopstillingen aktuelt (udover Ipip). Jeg hører et par navne, som jeg ikke umiddelbart kan finde annoncer eller reviews på. Men det er ubekræftede lyde.

Har en af jer ærede fæller lidt inputs herpå?

Er det samme first lady der kører butikken?

Inputs på de øvrige unge damer på stedet?

Takker og bukker 

ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal naturligvis flyttes til efterlysninger. Rookie mistake herfra.

Jeg aner ikke hvordan man får en vokal, kalder på MOD osv.

Håber at en voksen kan hjælpe den over i rette forum :-).

Del dette indlæg

Link til indlæg
#ZEUS# skrev, for 18 minutter siden:

Skal naturligvis flyttes til efterlysninger. Rookie mistake herfra.

Jeg aner ikke hvordan man får en vokal, kalder på MOD osv.

Håber at en voksen kan hjælpe den over i rette forum :-).

Hej du kan trykke på det lille flag, der kan du anmelde/anmode om at flytte tråden. Jeg har gjort det, så de flytter den når de ser det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er first lady som kører butikken.

Der kommer en ny den 22/2 som hedder Anni.....ellers skulle legendariske Cherry være tilbage næste uge hvis alt går efter planen......hæng mig ikke op på noget men hun er snart på trapperne.....længe ventet. 

Det bliver godt med noget GOD KVALITET......det har også været savnet på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vidt mig bekendt kommer Cherry i den første uge i marts, ja hun har virkelig været savnet, troede hellere ikke på det længere, men vores bønner er heldigvis blevet hørt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Lover Boy skrev, den 20.2.2026 at 19:44:

Så vidt mig bekendt kommer Cherry i den første uge i marts, ja hun har virkelig været savnet, troede hellere ikke på det længere, men vores bønner er heldigvis blevet hørt ;)

Det er rigtigt.....skønne Cherry er hos os igen fra 3 marts....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smutje67 skrev, den 26.2.2026 at 19:29:

Det er rigtigt.....skønne Cherry er hos os igen fra 3 marts....

Deler du ikke link når hun er her, syntes ikke der er noget at finde her til morgen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow bare wow

Sød, fræk og lækker som altid.

Med en hel særlig service og nærvær.

Der stod allerede kø hele vejen ud af byen, så det gælder om at være hurtig på aftrækkeren.

Angående hvor det er ? Så er der sikkert en grund til det ikke står i annoncen ;)

Ring og spør eller tag den i en privat besked.

God jagt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har desværre aldrig besøgt Cherry, men er i sagens natur nysgerrig. Kan hun træffes på det nummer der er, i den meget sparsomme annonce linket til ovenfor? Eller har hun en anden annonce? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Studerende skrev, for 1 time siden:

Jeg har desværre aldrig besøgt Cherry, men er i sagens natur nysgerrig. Kan hun træffes på det nummer der er, i den meget sparsomme annonce linket til ovenfor? Eller har hun en anden annonce? 

Hun har mange stamkunder som bare skal se at hun er tilbage så derfor den sparsomme annonce. Book en tid med hende og jeg lover dig at du går ud af døren med et stort smil på læben.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej har besøgt skønne Cherry engang til fantastisk gfe. Men kunne godt tænke mig lidt mere kinky nu? Er hun på samme kinky skala som IpIp samme sted og de lækre piger i Ballerup ? (Rimming squirting eller golden shower osv?) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jmk skrev, for 2 timer siden:

Hej har besøgt skønne Cherry engang til fantastisk gfe. Men kunne godt tænke mig lidt mere kinky nu? Er hun på samme kinky skala som IpIp samme sted og de lækre piger i Ballerup ? (Rimming squirting eller golden shower osv?) 

Hun rimmer dig så du aldrig har været renere. Og virker tilmed til virkelig at nyde det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...