Hop til indhold
ørnen

Betty69xxxx, Skive

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/449719

Jeg var på besøg hos denne unge dame som er på turne i Skive, i aftes .  Kan ikke anbefales . 

Pigen er tæt på at være hende på billederne men nok alligevel ikke helt .   Køn engelsk talende ung dame . 

Jeg betalte for en halv times sengegymnastik men da vi skulle igang, var der intet der fungerede . Intet oralt, da hun have et lille problem dernede ? 

Og da vi så skulle prøve at gennemføre en ret standard missionær, afbrød hun det- jeg var for stor til hende ..  Og jeg er altså ikke over middel ..   så hun ville afslutte med hånden  - der afbrød jeg og ville have penge retur, hvilken ikke kunne lade sig gøre . Okay så måtte jeg nyde hendes håndarbejde, hvilket kunne være svær nok ovenpå de begyndervanskeligheder der havde været.   2 min senere siger hun tiden er gået .  Og da var der også gået 10 min fra da jeg kom ind af døren :)  

Jeg spurgte med ulmende humør om hun mente det og ja det gjorde hun..  jeg skred 

så..  hende skal i ikke ofre for meget tid og penge på.  

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...