Hop til indhold

Ny Gp hjælp

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besluttet mig for at springe ud i denne branche, og derfor søger jeg hjælp. Jeg er helt LOST.. ved ikke hvor jeg skal starte fra.. hvis jeg vil starte op på en klinik feks. Skal det være et sted væk fra den by jeg befinder mig i? Er det bedre på en klinik eller lejligheder/hoteller? Hvor tit skifter man lokation? Er så forvirret.. ved simpelthen ikke hvor/hvordan jeg skal begynde :( har så mange spørgsmåle som jeg søger svar på.. håber virkelig at der en sød sjæl (forhåbentlig en gp) der gider og hjælpe en nybegynder igang 

Redigeret af Jasxoxo

Skrevet

Jeg er ganske vist ikke gp, men hvis jeg var nybegynder, ville jeg vælge klinik med teledame og mere sikkerhed end alene-arbejde.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet
Jasxoxo skrev, for 5 timer siden:

Er så forvirret.. ved simpelthen ikke hvor/hvordan jeg skal begynde :( har så mange spørgsmåle som jeg søger svar på.

Præcis derfor er en dansk klinik et godt sted at starte. Start med at ringe og tal med dem. Lyder de imødekommende, så aftal at besøge stedet. Husk på, at du er ikke den første, som tager springet, så de har uden tvivl mulighed for at hjælpe dig med nogle gode råd. Har de ikke det, så kontakter du bare en anden klink i stedet.

Skrevet

Held og lykke med det :) håber du får nogle gode råd ..... Og sikkert en hel masse privat beskeder fra mænd:D

Skrevet

For guds skyld, kontakt en af de større klinikker og få en god, tryg, sikker opstart i denne verden. De kan hjælpe dig trygt igang, svare på alle dine spørgsmål, være kollegaer med dig osv. 
Hvis du er fuldstændig grøn i denne verden, så er klinik det bedste og tryggeste sted at starte ud. Når du så har fået noget erfaring, kan du sprede vingerne ud og selv arrangere besøgene privat/diskret eller lignende.

Et ekstra lille fif - lad vær at begynde at tro på alle de mænd der nu kontakter dig i indbakken som skriver, at det kan være ligemeget med klinik, og de kan sagtens hjælpe dig igang. Der findes masser af søde mænd derude, som helt sikkert kan. Men du skal kun finde én med dårlige intentioner, og så har du en forfærdelig oplevelse i din gp opstart. Og det er det ikke værd.
Skriv hellere til dem, at de kan booke tid hos dig på den klinik du vælger, når du tager springet. Så kan de stadig være nogen pikhoveder, men der er nogen til at passe på dig, tage sig af dig og luge de værste dårlige typer fra, inden mødet.

Tusind gange held og lykke, og pas godt på dig selv.

Skrevet

Så lige den her tråd, som du måske bør læse, ikke for at skræmme dig, men for at du passer på dig selv 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/211065-branchens-m%C3%B8rke-sider-hvorfor-jeg-har-lukket-d%C3%B8ren-for-en-specifik-gruppe/ 

Skrevet
SoveReign skrev, den 16.2.2026 at 10:42:

Et ekstra lille fif - lad vær at begynde at tro på alle de mænd der nu kontakter dig i indbakken som skriver, at det kan være ligemeget med klinik, og de kan sagtens hjælpe dig igang

Tag dette råd til dig.

Klinik som de andre skriver er et godt råd. Det er rart at have en i starten til at spørge om råd til helt lavpraktiske ting. Jeg selv startede dog bare og naturen er stadig min foretrukne arbejdsplads ;) 

Jeg læste rigtig mange annoncer igennem for at se, hvordan andre skrev og hvilken metode der tiltalte mig. Desuden var der 2 kvinder herinde der var så fantastisk at hjælpe mig med spørgsmål. De er her dog ikke mere på siden.

Og så brugte jeg også mændene herinde når jeg havde spørgsmål, hvor deres svar kunne hjælpe mig. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Jasxoxo skrev, den 16.2.2026 at 01:23:

Jeg har besluttet mig for at springe ud i denne branche, og derfor søger jeg hjælp. Jeg er helt LOST.. ved ikke hvor jeg skal starte fra.. hvis jeg vil starte op på en klinik feks. Skal det være et sted væk fra den by jeg befinder mig i? Er det bedre på en klinik eller lejligheder/hoteller? Hvor tit skifter man lokation? Er så forvirret.. ved simpelthen ikke hvor/hvordan jeg skal begynde :( har så mange spørgsmåle som jeg søger svar på.. håber virkelig at der en sød sjæl (forhåbentlig en gp) der gider og hjælpe en nybegynder igang 

Hvor kan man læse mere om dig og hvor kan man møde dig - det lyder spænende at møde en som dig og bistå med at få dig godt i gang:)

Skrevet
SoveReign skrev, den 16.2.2026 at 10:42:

Et ekstra lille fif - lad vær at begynde at tro på alle de mænd der nu kontakter dig i indbakken som skriver, at det kan være ligemeget med klinik, og de kan sagtens hjælpe dig igang

Kan ikke helt gennemskue om Borat er en troll, eller om han ikke nåede længere end til TS's indlæg og ikke kunne styre sig med at få svaret hurtigt nok :rolleyes::D

Borat skrev, for 2 timer siden:

Hvor kan man læse mere om dig og hvor kan man møde dig - det lyder spænende at møde en som dig og bistå med at få dig godt i gang:)

Skrevet

@Jasxoxo

Du er virkelig velkommen at skrev mig. 

Jeg vil gerne hjælpe dig på vejen for du ikke komme til skade. 

Lige som

@CamillaHusmor så har jeg startet på egen hånd, uden at gå den vej til klinikken. 

Det vigtigste er at du finder det hvad du gerne vil tilbyde og du kan også være i det i lang tid. Du skal finde dig selv og arbejder ud af det. 

Jeg hjælper dig gerne med råde. Også i forhold til skat og B indkomst, hvordan du beskytter dig for dårlige oplevelse osv. 

Som @SoveReign skrevet. Lade være med høre på alle de kloge mande som måske kontakte dig nu med masse ting som de synes du skal gøre.

Mange hilser AmmaRose / Cowgirl.90

Redigeret af AmmaRose

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.