High Tower 195 Skrevet for 6 timer siden Jeg har luret lidt på denne kvinde i Søborg men kan umiddelbart ikke finde nogen anmeldelser men måske nogen har erfaringer https://annoncelight.dk/showad/438141 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 195 Skrevet for 6 timer siden Lauersen skrev, for 1 minut siden: Ahhhh jeg mangler hendes navn men hvordan ændrer jeg det ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10045 Skrevet for 5 timer siden High Tower skrev, for 1 time siden: Ahhhh jeg mangler hendes navn men hvordan ændrer jeg det ??? Du kan prøve om "rediger indlæg" knappen stadig er aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1008 Skrevet for 4 timer siden Måske er annonce redigeret siden trådstarter åbnede den, men ellers undrer jeg mig noget. Jeg gengiver lige hele annoncen incl billeder mm: ------------------- Det er da uroligt Er det ved af være slut for mig af få noget pik ---------------------- Bortset fra at hun er flyttet fra Søborg til kbh i dagens løb, så mener jeg, at det lugter af svindel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finger4 6 Skrevet for 2 timer siden High Tower skrev, for 4 timer siden: Ahhhh jeg mangler hendes navn men hvordan ændrer jeg det ??? Slet og begynd forfra. Alle kommentarer er om din (slettet af censuren) overskrift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg