xazia 273 Skrevet lørdag klokken 09:01 (edited) https://sugardaters.com/da/profile/3mz1_QG9oQ Jeg havde en aftale med hende her. Da jeg kom derop, lagde jeg mærke til noget ved stemmen, og jeg så også ar under brysterne. Det gav mig en følelse af, at noget ikke stemte, så jeg spurgte hende direkte, om hun var født som mand. Hun ville først ikke svare ærligt, men jeg sagde, at jeg nok skulle give hende nogle penge alligevel, også selvom hun ikke ville indrømme det. Derefter bekræftede hun det. Og ja. Hun har en fisse.. og det er svært at se, at den er lavet. Jeg synes bare ikke, det er i orden, at man ikke nævner sådan noget på forhånd. Senere søgte jeg hendes navn på Google og fandt ud af, at hun er kendt for at have skiftet køn. Jeg gav hende 500 og gik Og bemærk hun opretter nye brugere tit og sletter igen efter et møde. Redigeret lørdag klokken 09:10 af xazia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 489 Skrevet mandag klokken 19:21 Du synes slet ikke, det kunne være spændende at kneppe sådan en menneskeskabt fisse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ufots 10 Skrevet i går klokken 01:10 (edited) Kan dele mere info? Var hun feminin. Hvilken land kommer hun fra og taler hun dansk? Har link til mere info om hende "søgte hendes navn"? Tak på forhånd. Redigeret i går klokken 01:10 af ufots Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg