Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Havde et godt besøg hos Alyn igår. Bestilte en time til standart pris. Smuk ung pige synes jeg. Lod hende styre tiden og fik en massage et godt stykke over middel. En lidt anderledes teknik med mange lange stryg kombineret med at hun selv fandt områder der blev boret godt ned i. Har man muskulære rygsmerter kan hun i hvert fald godt hjælpe. Sexdelen var dejlig dog lagde hun ikke selv op til kys og hun havde vel en sund og lidt professionell distance. Men fornemmer det mådke kan afhjælpes med lidt flere besøg. Dejlig stram ig feminine klynk gjorde udslaget alt for hurtigt 😄

Skrevet

Ilikeasian skrev, 1 time siden:
Ilikeasian skrev, 1 time siden:

Smuk ung pige synes jeg. Dejlig stram ig feminine klynk gjorde udslaget alt for hurtigt 😄

Godt at høre at du nød besøget hos Alyn. Har været forbi et par gange og får total lyst til hende igen nu. Der er et eller andet ved hendes cute "uskyldige" væremåde der tænder mig max op, så det er endnu ikke lykkedes mig at starte med massagen 🤣. Jeg gad godt flere om hende. Tænker egentlig ikke at hun virker som typen, men på den anden side virker hun også til at kunne lide lidt af hvert (elsker at se hende klynke)

Redigeret af Calleidamer

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.