Badbunny 0 Skrevet for 4 timer siden Nu har jeg været i denne branche siden november føler siden midten af december at det bare er gået ned af indtil nu. Meget sjælendt at der er seriøse kunder. Er det sådan at der er nogle stille måneder? Hvor længe vare det hvis ja? Eller er det bare mig der er helt gal på den at mændene ikke lige vil mig og til jer dejlige glædespiger, findes der ikke sider evt hvor man kan se numre på de useriøse mænd eller numre til kunderne man har haft forfærdelig oplevelse med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puk 8 Skrevet for 4 timer siden Du virker som mand, på den måde du skriver om “de dejlige glædespiger” 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 240 Skrevet for 4 timer siden Puk skrev, for 22 minutter siden: Du virker som mand, på den måde du skriver om “de dejlige glædespiger” Og Puk er et kvinde navn så potato , Potato 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 126 Skrevet for 4 timer siden @Badbunny Det er selvfølgelig øv med useriøse mænd, men det er ikke lovligt at dele personoplysninger med andre uden kundens accept (GDPR). Der er jo nok en del, som foregår i en gråzone i denne branche, men dette er et offentligt forum, så ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 126 Skrevet for 4 timer siden Tilføjelse: Alt efter, hvor vi befinder os i landet, så har vejret nok holdt en del kunder væk på det seneste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9576 Skrevet for 4 timer siden Badbunny skrev, for 28 minutter siden: Meget sjælendt at der er seriøse kunder. Du kunne jo linke til din(e) annoncer, så du kan på feedback på om de skræmmer eller tiltrækker gæster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 335 Skrevet for 3 timer siden TheVoice skrev, for 10 minutter siden: Du kunne jo linke til din(e) annoncer, så du kan på feedback på om de skræmmer eller tiltrækker gæster Bliver hun ikke bandlyst af Moderatorene, hvis hun linker til sig selv, det er vist ikke lovligt med selvreklame her på siden. (Desværre ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 713 Skrevet for 3 timer siden Noob2025 skrev, for 24 minutter siden: Bliver hun ikke bandlyst af Moderatorene, hvis hun linker til sig selv, Så skal @Badbunnyskive sit link til hendes annonce i hendes profil. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trisdan 15 Skrevet for 2 timer siden Noob2025 skrev, for 1 time siden: Bliver hun ikke bandlyst af Moderatorene, hvis hun linker til sig selv, det er vist ikke lovligt med selvreklame her på siden. Så skal hun bare vise den til en af os, mig for eksempel, så skal jeg nok bringe den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg