Københavner 59 Skrevet 8. Maj, 2014 Er der nogle gode historier i hvorfor der er mange glædespiger der har en tatovering med stjernetegn eller andet i skridtet eller på ryggen " giver" nummerplade" osv Kbh.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 8. Maj, 2014 Hej smukke bly Jeg er nysgerrig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. Maj, 2014 Denne post er jo nok lagt forkert, så mon ikke ADMIN kan flytte den. Men for at svare på dit spørgsmål, så ved jeg ikke som sådan om der er historier om det, men der er jo ihvertfald en ganske specifik årsag. Jeg foreslår at du googler den. Eller sender mig en PM. TVR. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 8. Maj, 2014 Ja men jeg syntes det kunne være sjovt at høre om hvad for eksempel man har mødt på sine tugter.. Har lige være sammen med en der havede en skorpion på trekanten ,og da jeg kørte hjem slog det mig at jeg har set en del på de glædespiger jeg har mødt og alligvel glemt dem efter besøget men ikke denne gang:-) Tænkte der måske var en der ejet hende ,at det var det det betyd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. Maj, 2014 Nej, nu kan man jo ikke eje et andet menneske, så jeg tror ikke det er der du skal lede. Men prøv alligevel at finde ud af det. Og så spørg igen på pm hvis det ikke lykkes, så skal jeg nok fortælle dig årsagen. TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2014 Var en gang sammen med en købepige der havde en havfrue tatoveret. I USA var jeg sammen med en alm. pige der havde "No access" tatoveret på skambenet med en pil ned - men den forstod jeg ikke rigtig... Jeg forstår i det heletaget ikke hvorfor man skal tatovere noget i nærheden af fissen da det virker list malplaceret, efter min smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. Maj, 2014 Nej, drenge, men så prøv at google det. Så finder I årsagen. Ellers må I spørge igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Maj, 2014 Jeg har hørt om det, men ikke oplevet det. Ærlig talt ved jeg heller ikke, hvor kønt det lige er. Tænk, hvis man en dag mødte en, der havde fået tatoveret hajtænder hele vejen rundt :D :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 334 Skrevet 9. Maj, 2014 Nej, drenge, men så prøv at google det. Så finder I årsagen. Ellers må I spørge igen Hvad er årsagen du alvidende tvr???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg