Hop til indhold
Københavner

Tattoo på trekanten

Recommended Posts

Guest tvr

Denne post er jo nok lagt forkert, så mon ikke ADMIN kan flytte den.

Men for at svare på dit spørgsmål, så ved jeg ikke som sådan om der er historier om det, men der er jo ihvertfald en ganske specifik årsag. Jeg foreslår at du googler den. Eller sender mig en PM.

TVR.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men jeg syntes det kunne være sjovt at høre om hvad for eksempel man har mødt på sine tugter.. Har lige være sammen med en der havede en skorpion på trekanten ,og da jeg kørte hjem slog det mig at jeg har set en del på de glædespiger jeg har mødt og alligvel glemt dem efter besøget men ikke denne gang:-)

Tænkte der måske var en der ejet hende ,at det var det det betyd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Nej, nu kan man jo ikke eje et andet menneske, så jeg tror ikke det er der du skal lede.

Men prøv alligevel at finde ud af det. Og så spørg igen på pm hvis det ikke lykkes, så skal jeg nok fortælle dig årsagen.

TVR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Var en gang sammen med en købepige der havde en havfrue tatoveret. I USA var jeg sammen med en alm. pige der havde "No access" tatoveret på skambenet med en pil ned - men den forstod jeg ikke rigtig...

Jeg forstår i det heletaget ikke hvorfor man skal tatovere noget i nærheden af fissen da det virker list malplaceret, efter min smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Nej, drenge, men så prøv at google det. Så finder I årsagen. Ellers må I spørge igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har hørt om det, men ikke oplevet det.

Ærlig talt ved jeg heller ikke, hvor kønt det lige er. Tænk, hvis man en dag mødte en, der havde fået tatoveret hajtænder hele vejen rundt :D :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, drenge, men så prøv at google det. Så finder I årsagen. Ellers må I spørge igen ;)

Hvad er årsagen du alvidende tvr????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...