Hop til indhold
Manica

Sisse --- dejlige Sisse i Randers 5.maj.2014

Recommended Posts

Sisse

Siger du ”5. maj” til folk af en generation eller to ældre end jeg – vil de sikkert tænke på en af Danmarkshistoriens lykkeligste dage – i 1945. Men her i 2014 blev min 5. maj mindst lige så mindeværdig. Fik i hvert fald rejst ”flagstangen”... Men så hører lighederne vidst også op – for DENNE DAG blev bestemt ikke SLUTNINGEN på MIN ”besættelse”.

Måske nok lidt usmageligt – men tro mod temaet – havde jeg beordret min lillebror til TYSKLAND for at købe ”feltrationer” til Sisse. Han vendte tilbage til ”flødeskumsfronten” med to slags chokolade, som lidt research havde afsløret, skulle falde i Sisses smag.

Jeg har helt generelt en svaghed for piger der skriver herinde på eroguide. Og har længe haft lyst til at besøge Sisse. For kort tid siden skrev Sisse et indlæg med emnet ”Opskriften på et godt blowjob”. DET gjorde bestemt ikke interessen mindre. For hvilken mand er ikke vild med at få et blowjob af en sand mester?

Desværre havde det indtil videre været umulig at få mine få fridage, og hendes vagter til at passe sammen. Pludselig så det dog ud til at kunne lykkes – for Sisse havde nemlig annonceret en vagt d. 5. maj – i Randers – som ligger tilstrækkelig tæt på, til at jeg kunne nå et besøg før arbejdstid. Skyndte mig at kontakte hende og var så heldig at få en tid kl 12.

Jeg vågnede ukarakteristisk tidligt denne mandag. Var spændt, og det var der også noget mellem benene der var. Med tanke på det var den 5. maj, var jeg i en blanding af nationalfølelse og liderlighed, faktisk tæt på at bryde ud i sang: ”Niels-Christian stod med højen mast...”

Jeg havde lånt en tysk ”kampvogn” af min polske kammerat, og nåede frem til førerbunkeren et lille kvarter i 12. Jeg ville vente udenfor – men pludselig fik jeg øje på en høj fræk brunette der vinkede til mig. Jeg sprang ud af bilen, og lavede næsten riv i gruset for at komme op til døren.

Da hun åbnede døren, havde jeg mest lyst til at hoppe op og kysse hende, som en lille vild gravhund når den ser sin ejer, der vender hjem efter 5 år i krigen. Men ville prøve noget nyt – og forsøge at opføre mig som en lille gentleman – så holdt mig til at give hende et stort kram – og chokoladen i stedet. Afholdt mig også denne gang fra at synge. Er nemlig ikke sikker på at ”You're my (Eva)Braun-eyed girl” ville gøre et særligt stort indtryk.

Sisse er en høj slank pige, med smukke lange ben, sødt smilende ansigt, og med frækt glimt i de skønne uimodståelige øjne. Hun virker som en velbegavet pige, og til stor glæde viste det sig, at vi har interesser til fælles.

Alt i alt er hun bestemt i blandt de mest fantastiske piger jeg har mødt.

Vi aftalte en time med megafransk som afslutning.

Sisse kysser som en drøm, og hun har en fantastisk indlevelsesevne, og er bemærkelsesværdig dygtig til at ”læse” hvad man kan lide. Hun er meget let at tænde, så bliver hurtigt naturlig våd, og kommer meget nemt, og det gør mig meget vild.

Den liderlige gravhund nåede heldigvis lidt doggystyle, selvom tiden fløj af sted.

Hendes megafranske kunnen er ultra fantastisk! Det var så jeg nærmest så små lyserøde elefanter.

Da jeg endelig vågnede op til virkeligheden, var sengen blevet "befriet" for lagenet, det lå krøllet i et hjørne. Vi var begge tørstige, så Sisse fandt noget til os at drikke. Herefter kyssede og kælede vi lidt mere.

Jeg oplevede bestemt ikke noget tidspres, og Sisse tog min hånd og trak mig med i bad. Hun vaskede mig blidt og kyssede mig. Havde det stået til lillemand havde vi taget endnu en time – men skulle jo desværre hjem og på arbejde.

Hun er en fantastisk pige at tale med, og god til at få en til at få styr på nerverne. Så til jer der ikke har mødt Sisse, kan jeg kun sige ”kom af sted!” Det kan kun gå for langsomt.

VI skal i hvert fald ses igen, Sisse!

Manica
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Manica.

Tak for en som sædvanlig veloplagt anmeldelse. Set lidt i bakspejlet havde det være mere træffende, hvis du havde kunnet lave aftalen 9. april, for du er jo blevet helt "besat".

Hvis vi skal videreføre din befrielsesanalogi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder nu dejlig. En af drømme pigerne.

Ærger mig stadig over at jeg ikke nåede at se hende på hendes tur til hoved øen.

Meeeen jeg skal på sommer togt til det jydske her inden så længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Manica.

Tak for en som sædvanlig veloplagt anmeldelse. Set lidt i bakspejlet havde det være mere træffende, hvis du havde kunnet lave aftalen 9. april, for du er jo blevet helt "besat".

Hvis vi skal videreføre din befrielsesanalogi.

 

Må jo give dig fuldstændig ret, det er skarpt set af dig :ugeek:

 

Desværre passede det ikke helt med vagtplanerne. Heldigvis kommer der jo også både en 9.april og 5. maj næste år.

 

Så vi må glæde os over det kun var MIG (og eroguide brugerne) der er blevet besat  :oops: - og ikke resten af landet.

 

Og tak for de venlige ord til alle jer der har skrevet og liket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan finder man denne prinsesse ?

Rigtigt fint skrevet!

 

Det korte svar er:

Psykisk er hun over alt, fysisk desværre kun i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det korte svar er:

Psykisk er hun over alt, fysisk desværre kun i Jylland.

 

Ahhh BX hvis du havde researchet ordentligt, ville du vide hun også kan træffes på Fyn ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja jeg var der allerede kl 10 og havde som altid en fantastisk stund
uhmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...