Hop til indhold

Recommended Posts

Hej! 

Hon är anmäld många gånger och jag är själv ett stort fan, men vad är det som gör att man vill komma tillbaka gång på gång?

https://nympho.dk/n27407/9120/s#profile-services

För min egen del är det förutom de fysiska attributen som i min värld är helt perfekta är det ockdå den goda kemin vi har, från det att man bokar en tid tills det att man står ute på gatan igen så är det en varm känsla. Jag besökte Star idag på lunchen för 30 min het sex, parkera bilen i området kan vara en utmaning men idag gick det enkelt. Anmälde min ankomst och in I värmen, ett varmt välkomnande, av med kläderna och in I duschen. Då jag är ett big fan of facesitting så lät jag Star nyttja min tunga som hon ville och jag kan lova att jag slickade det bästa jag har lärt mig, om I en skön 69a och därefter in med kuken i värmen. Het intens sex i olika positioner. Star är en kvinna som ger och tar och ju mer du själv ger desto mer får du tillbaka. Efter olika positioner kunde jag inte hålla mig längre och var tvungen att avlossa bössan. Lite pilow talk och en dusch så var lunchrasten slut och ut i kylan. 

/LS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...