Hop til indhold

Recommended Posts

Der skal efterhånden en del til. Men det BJ jeg i går fik af Emmy, er nok det bedste jeg nogensinde har fået.

Jeg har i >tråden her på EG beskrevet mit problem med at få fat i hende, men jeg tror, at det var en utilsigtet misforståelse, der førte til, at jeg kom til at ventr 30 minutter på hende.

Og de 30 minutters ventetid var det hele værd, og de fylder ikke længere i mine tanker. Slet ikke, for det BJ jeg fik, var simelthen verdensklasse.

Emmys billeder her på Hørdumsgades website passer. De er ikke taget i Hørdumsgade, men de er ægte. Og alderen på 21 passer, vil jeg mene.

320891_srcset-large.jpg

Som en anden bemærkede i en anden tråd, så er hun lidt større over hofterne, end billederne lader ane.

Normalt er jeg til slanke og spinkelt byggede piger. Gerne nips.

Emmy er ikke et nips. Men hendes krop er utroligt lækker alligevel. Der er ikke mange gram, der sidder forkert, og det er helt tydeligt at hun dyrker fitness mere end gennemsnitligt. Hun er det jeg med et par engelske ord vil kalde ’firm and toned’.

Hun passer og træner tydeligvis sin krop, og jeg tændte overraskende meget på den - trods min normale forkærlighed for nips.

Hun møder mig i en t-shirt. Derunder en bikini. Dejligt outfit.

Hun tilbyder et bad, hvilket jeg altid siger ja til, når det tilbydes.

Emmy er glad og let at grine sammen med. Og det virker ægte.

Hun er kærlig. Kommer hen og begynder stående at nusse med hænderne i nakke, på ryg og baller – hun går bevidst uden om pikken. Frækt. Alligevel løber blodet tydeligvis til den. Svær ikke at lade sig føre med af den behandling.

Samtidig går hendes mund går på opdagelse i hoved- og halsregionen. Hun søger kys, og selvom jeg overhovedet ikke er til at kysse med fremmede piger, var jeg lige ved at lade mig lokke.

Hun virker både meget kælende og meget intens og fræk. Dejligt.

Jeg søger ikke specifikt GF-oplevelser - de tænder mig ikke specielt. Men hun er det mest GF-agtige, jeg har været ude for i årevis. Og det var faktisk lækkert. Da jeg vågnede her til morgen tænkte jeg, at hun rigtig gerne måtte ligge ved siden af mig, eller pusle rundt i i køkkenet og lave kaffe.

Og så er der det der med hendes BJ. Det var bare godt. Simpelthen klasse.

Jeg tænkte slet ikke på at elske med hende. Hun skulle bare have lov til at slikke alle 60 minutter.

På et tidspunkt efter 10 minutter gav hun mig et gummi på. For nu ville hun kneppes. Bagfra. Det gjorde vi i et par minutter, indtil jeg tog gummiet af og sagde: Blow me.

Og det gjorde hun. De næste 45 minutter.

Hun kikker hele tiden på mit ansigt, mens hun slikker, for som hun siger: ”På den måde finder jeg ud af, hvad du kan lide.”

Hendes BJ er med masser at variation. Al den variation jeg kunne ønske mig. Som om, hun leder efter de ting, der stimulerer bedst. Og hun finder dem.

Eneste hun ikke slikkede på, var kuglerne. Det elsker jeg ellers, men hendes BJ var så godt, at jeg først bagefter tænkte på, at hun ikke havde slikket kuglerne.

Hun slikker ikke specielt dybt, men hun gør det blidt og blødt og helt uden tænder. Mærkede ikke en eneste tand i de mange minutter hun legede.

Det er her på EG omtalt, at hun kan give DT, og det ville jeg prøve. Koster 200 kr. ekstra.

Det var fint, men hun kunne kun tage cirka 17 cm, og det var desværre ikke til roden, hvilket jeg ellers synes er ret frækt.

Efter det, der skulle gøres, var gjort, fik vi en god hyggesnak.

Alt i alt en meget naturlig, afslappet og fræk oplevelse. Og dertil det frækkeste BJ, jeg nogensinde har fået.

Tænk jeg efter så mange år og så mange dhamer, skulle blive så positivt overrasket. Det er lidt vildt.

Troede ellers, jeg var ved at have oplevet det, jeg skulle indenfor det erotiske :smile:. Men nej. Det er stadig oplevelser, der venter,... derude.

Venligst
French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis Nikol (tidligere fra Oehlensschlægersgade) nogensinde kommer tilbage der, så booker jeg hende i en hel uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt at høre om én som virkelig lever op til forventninger og måske endda overstiger...

Er selv lidt tændt på hendes bagdel... ser super indbydende ud.

Hvordan er hendes bryster?

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder godt nok som en, der skal besøges. Tak for anmeldelsen.

Hvor store er rummene der? Og ved du om de yder eskort?

På forhånd tak,

Katten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emmy er superfræk og har en toplækker krop - men syntes altså ikke hendes blowjob var vanvittigt godt.. Men hendes væremåde og hendes udseende mere end opvejede det for mit vedkommende :)

På trods af at jeg måtte bruge flere minutter på at overtale dem gennem hoveddøren til at lukke mig ind hehe..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hortlak

Emmy er superfræk og har en toplækker krop - men syntes altså ikke hendes blowjob var vanvittigt godt.. Men hendes væremåde og hendes udseende mere end opvejede det for mit vedkommende :)

På trods af at jeg måtte bruge flere minutter på at overtale dem gennem hoveddøren til at lukke mig ind hehe..

Overtale dem? Hvad var der galt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overtale dem? Hvad var der galt?

De troede jeg ville rulle dem så vidt jeg kunne forstå (de er ikke så gode til engelsk så det er meget gætværk)..

Det var fordi der stod nogen i opgangen som boede der og snakkede - og så hilste jeg på dem og spurgte hvor bordellet lå, og så sludrede vi lige kort, og så troede Emmy og co. at vi var en gruppe der ville ind..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...