D-Doggy 4 Skrevet for 12 timer siden Efter længere tids ufrivillig fravær med piger er det min tid til at anmelde igen. Med ferie i denne uge skulle jeg forkæle mig selv. Jeg har som før udset mig Horsens og leder efter min favorit nemlig små lysebrune piger fra Thailand. Der er en del til rådighed lige nu, men efter at have prøvet de første 5 de sidste dage er Yasmin min favorit! Har besøgt hende tidligere og hun er bedre end nogensinde. Alt er bare godt, alt!! Flot rent sted, gode muligheder for bad, tæt på by centrum med hæveautomat og parkering i god afstand derfra. Booking gik rigtig nemt og jeg skrev da tiden var inde imens jeg ventede på den anden side af gaden. Blev hurtigt og nemt lukket ind. Inden jeg kom havde jeg aftalt massage behov osv. så alt var på plads. Penge skiftede hænder og jeg blev vist ind til massagen. Utrolig lækkert og afslappende kan jeg kun sige. meget sød pige, der er helt afslappet, smuk, nem at tale med og helt igennem en god oplevelse. min oplevelse generelt med thaier er at hvis man opfører sig ordentlig og aftaler hvad man må og ikke må på forhånd så giver de deres bedste. Min vinterferie blev lige 10 gange bedre hos Yasmin https://annoncelight.dk/showad/399670 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg