Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg så at Dokkun er flyttet til ny adresse i Vallensbæk. Er det blot en flytning - eller er der ændringer i koncept, besætning, ejer eller lignende. 
Alle billeder er stadig fra Glostrup. 
Ægte thaimassage i vallensbækvej 44 . Vi har flere dygtige og professional massører
Thai massage i Glostrup nær København - DOKKUN massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en flytning  , det gamle sted skal på sigt rives ned og give plads til beboelse. 

Det nye sted er ikke 100 % færdigt  , der mangler stadig lidt i sauna/spa afdelingen , det går der nok en lille uges tid med endnu  .

Massagerummene er klar og jeg syntes det ser godt ud .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går og overvejer et besøg hos Dokkun. Hvordan er deres priser? For massagerne ser de meget fornuftige ud, men hvad med det ekstra? Hvad kan man regne med at skulle give for bj eller fp oveni massagen, og er det begge dele noget, de tilbyder? Er det noget, man skal aftale på forhånd når man bestiller, eller kan man forvente at damerne tilbyder det på eget initiativ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
manolito-shout skrev, for 8 timer siden:

Er det noget, man skal aftale på forhånd når man bestiller, eller kan man forvente at damerne tilbyder det på eget initiativ?

Bestil på forhånd, hvor lang tid du ønsker. Når du ankommer siger du bare, hvad du ønsker, at tiden skal gå med. Man får oftest et positivt svar. Hvis ikke, kan du bare gå et andet sted hen, som gerne vil opfylde dine ønsker.

Det nye sted er ca. 20 min. gang fra letbanen på Ring 3. Ellers masser af gode bilparkeringsmuligheder i området.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...