Runaway 0 Skrevet for 10 timer siden (edited) Hej Venner er der nogen der har erfaring med disse to piger. https://annoncelight.dk/showad/436758 kan se der er en del gode anmeldelser af Simone som tilbyder lige de ting jeg vil prøve Redigeret for 3 timer siden af Stapler Overskrift rettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fætterbr 30 Skrevet for 9 timer siden Dav. Jeg har prøvet de to samtidig, sidste år da det også var skidekoldt og de tilbød hygge samtidig. Lyset var gået, og de havde fyret op i pejsen, så det kun var den, og os, der sørgede for at varme rummene op. Det var pivfrækt at have de to MILFS til at skiftevis give et godt og grådigt blowjob af den ene, og slikke den anden igennem, på en sofa der måske ikke var egnet til 3 mennesker, men at have den ene ovenpå sig mens den anden bliver slikket ud, er et syn jeg aldrig vil glemme. Jeg endte hele aftenen med at komme i munden på Simone mens jeg slikkede Kezia og fik kradset ryggen godt igennem med hendes skarpe negle. Simone er i sig selv skidesød, og hun og hendes veninde sammen giver bare meget mere end summen af de to hver for sig. Du kan godt risikere at komme tilbage med godt ømt skridt for de to kan virkelig tage imod meget pik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg