Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne advare mod denne profil;
https://sugardaters.com/da/profile/q_RO_pDMz8

Jeg aftalte med Simone_lsj, 21eller XXXXXXXXXXXX, som er hendes rigtige navn, at hun skulle lave 1 video for 300 kr og købte en “færdigproduceret” til 100 kr for 2 dage siden.
Først fik jeg en undskyldning om at en veninde ringede, dernæst at de var for store til at sende på Snapchat ( bruger i øvrigt sin private Snapchat! og sit private mobilnummer til MobilePay!!).

Har rykket hende på sugardaters.com og på Snap. Min tålmodighed er nu opbrugt. Jeg er klar over, at det ikke er et stort beløb, men mere princippet i at blive snydt. 

Forstår ikke at hun bruger MobilePay, som jo er koblet op på CPR-registeret samt sin private Snap-konto, når hensigten er at snyde!

Redigeret af Stapler
Private oplysninger redigeret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er selvfølgelig virkelig træls at blive snydt, men er det nødvendigt at ødelægge en ung piges liv ved at lægge navn og ansigtsbillede ud offentligt? 
ud over det er imod sidens retningslinjer, så er det også ulovligt. 

Redigeret af Pink Peach

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bruger er uden yderligere sendt i karantæne for at offentliggøre private oplysninger.

Hr_kingfisher skrev, 1 time siden:

ller XXXXXXXXXXXX, som er hendes rigtige navn, at hun skulle lave 1 video for 300 kr og købte en “færdigproduceret” til 100 kr for 2 dage siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...