Hr_kingfisher 0 Skrevet for 11 timer siden (edited) Jeg vil gerne advare mod denne profil; https://sugardaters.com/da/profile/q_RO_pDMz8 Jeg aftalte med Simone_lsj, 21eller XXXXXXXXXXXX, som er hendes rigtige navn, at hun skulle lave 1 video for 300 kr og købte en “færdigproduceret” til 100 kr for 2 dage siden. Først fik jeg en undskyldning om at en veninde ringede, dernæst at de var for store til at sende på Snapchat ( bruger i øvrigt sin private Snapchat! og sit private mobilnummer til MobilePay!!). Har rykket hende på sugardaters.com og på Snap. Min tålmodighed er nu opbrugt. Jeg er klar over, at det ikke er et stort beløb, men mere princippet i at blive snydt. Forstår ikke at hun bruger MobilePay, som jo er koblet op på CPR-registeret samt sin private Snap-konto, når hensigten er at snyde! Redigeret for 10 timer siden af Stapler Private oplysninger redigeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 724 Skrevet for 11 timer siden @Hr_kingfisher det er i strid med sidens retningslinjer at offentliggøre navn og oploade billeder af pigen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 477 Skrevet for 10 timer siden (edited) Det er selvfølgelig virkelig træls at blive snydt, men er det nødvendigt at ødelægge en ung piges liv ved at lægge navn og ansigtsbillede ud offentligt? ud over det er imod sidens retningslinjer, så er det også ulovligt. Redigeret for 10 timer siden af Pink Peach 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 151 Skrevet for 10 timer siden Dit indlæg er blevet rapporteret som personangreb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2778 Skrevet for 10 timer siden Bruger er uden yderligere sendt i karantæne for at offentliggøre private oplysninger. Hr_kingfisher skrev, 1 time siden: ller XXXXXXXXXXXX, som er hendes rigtige navn, at hun skulle lave 1 video for 300 kr og købte en “færdigproduceret” til 100 kr for 2 dage siden. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M A M 17 Skrevet for 5 timer siden Hr_kingfisher skrev, for 6 timer siden: ( bruger i øvrigt sin private Snapchat! og sit private mobilnummer til MobilePay!!). Har rykket hende på sugardaters.com og på Snap. Min tålmodighed er nu opbrugt. Jeg er klar over, at det ikke er et stort beløb, men mere princippet i at blive snydt. Forstår ikke at hun bruger MobilePay, som jo er koblet op på CPR-registeret samt sin private Snap-konto, når hensigten er at snyde! Det er den eneste mulighed der er for mobil pay, du skal i dag have godkendt med mit id og bankkonto ?? Det ved du da ?? Og det er for at undgå snyd. Du kan jo prøve at melde den konto til mobil pay og forklare dig, hvis flere gør det så kan det da være det hjælper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg