Hop til indhold

Gensyn med Jasmin i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Et hurtigt gensyn med Jasmin i Aarhus, lang tid siden jeg så hende sidst så nu skulle det være!

Koldt udenfor? afgjort! Fik jeg varmen da jeg så hende igen? Det kan i tro!

Hun er fucking fantastisk og absolut ikke sidste gang jeg besøger hende, jeg har endnu ikke mødt en anden pige der giver så vanvittigt et blowjob!

Well nyd hende mens hun er her, mine varmeste anbefalinger!

https://annoncelight.dk/showad/407936

Skrevet
Sommerfuglen skrev, for 36 minutter siden:

Et hurtigt gensyn med Jasmin i Aarhus, lang tid siden jeg så hende sidst så nu skulle det være!

Hun er fucking fantastisk og absolut ikke sidste gang jeg besøger hende, jeg har endnu ikke mødt en anden pige der giver så vanvittigt et blowjob!

Endnu en ny bruger med en utroværdig anmeldelse...

Skrevet

Jamen så sender du da bare en rapport i stedet for at mistænkeliggøre folk. Og ingen grund til at citere et helt indlæg, blot for at bidrage med den mistanke.

gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 2 timer siden:

Endnu en ny bruger med en utroværdig anmeldelse...

Skrevet
Sommerfuglen skrev, den 9.2.2026 at 16:13:

Jeg besøgte denne dejlige smilende kvinde idag hun gav mig et fantastisk blow job og skøn sex i diverse stillinger 

• 1 month later...
Skrevet

Syntes andre GP'er levere langt bedre service. Bliver ikke et gentagelses besøg fra min side af

• 2 weeks later...
Skrevet
donejohn skrev, den 14.3.2026 at 16:20:

Syntes andre GP'er levere langt bedre service. Bliver ikke et gentagelses besøg fra min side af

Hi ! I like the customers who visit me to leave happy.. I'm sorry I wasn't what you wanted, but my ad says very well what I offer. It doesn't say anywhere that I offer services like deepthroat or facefucking , that's why you weren't satisfied. Before you say that others offer better service, you should also say the reasons. I hope you meet girls who live up to your expectations and before you create a comment , check if what you wanted is written somewhere in my add and I didn't offer it to you. Wish you a life full of smiles 😊
Jasmin

Skrevet

The reasons are just general attitude, the way they talk to me not only as a client but a person, the way they make a great experience filled with laughter and love and their ability to make a great atmosphere and a relaxed environment. The experience wasn't up to those standards that I've been accustomed to, and had nothing to do with services you don't provide.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.