HrFlint 3 Skrevet for 17 timer siden Var forbi huset ved Islev St., men “frøs” og forlod stedet med uforrettet sag. Det lignede lidt en nedlagt rockerborg, så jeg turde sgu ikke. Derfor spørgsmålet i overskriften - kan jeg roligt gå der ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Egeborgmikkel 36 Skrevet for 16 timer siden Jeg har ikke oplevet problem ifht sikkerhed. Enig i at det både ser ud og er slidt og skummelt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 211 Skrevet for 16 timer siden Kan man evt. få et link? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10042 Skrevet for 15 timer siden Jeg har været der 2 gange (kælderetagen). Jeg mødte kun hende jeg havde aftalen med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HrFlint 3 Skrevet for 14 timer siden Bjørn skrev, 1 time siden: Kan man evt. få et link? Det er vist i mod kodekset at oute konkrete fysiske steder. Du vil ikke være i tvivl, hvis du går ved Islev St. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HrFlint 3 Skrevet for 14 timer siden Egeborgmikkel skrev, for 2 timer siden: Jeg har ikke oplevet problem ifht sikkerhed. Enig i at det både ser ud og er slidt og skummelt. Tak - Hvordan er det indenfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HrFlint 3 Skrevet for 14 timer siden Lauersen skrev, for 21 minutter siden: Jeg har været der 2 gange (kælderetagen). Jeg mødte kun hende jeg havde aftalen med. Tak - hvordan er kælderen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10042 Skrevet for 14 timer siden HrFlint skrev, for 2 minutter siden: Tak - hvordan er kælderen? Lavt til loftet og minimalt indrettet. Der er rent nok, og bruseren virker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Egeborgmikkel 36 Skrevet for 9 timer siden HrFlint skrev, for 5 timer siden: Tak - Hvordan er det indenfor? Ikke luksuriøst - funktionelt og har set både værre og bedre. Dog er der bedre end det ydre indikere. Ikke samme standard om de danske etableret, eller de lejligheder som benyttes andre steder i byen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg