Hop til indhold

Huset ved Islev St - er det sikkert?

Featured Replies

Skrevet

Var forbi huset ved Islev St., men “frøs” og forlod stedet med uforrettet sag. Det lignede lidt en nedlagt rockerborg, så jeg turde sgu ikke. Derfor spørgsmålet i overskriften - kan jeg roligt gå der ind?

Skrevet

Jeg har været der 2 gange (kælderetagen). Jeg mødte kun hende jeg havde aftalen med.

Skrevet
  • Author
Bjørn skrev, 1 time siden:

Kan man evt. få et link?

Det er vist i mod kodekset at oute konkrete fysiske steder. Du vil ikke være i tvivl, hvis du går ved Islev St.

Skrevet
  • Author
Egeborgmikkel skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke oplevet problem ifht sikkerhed. Enig i at det både ser ud og er slidt og skummelt. 

Tak - Hvordan er det indenfor?

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har været der 2 gange (kælderetagen). Jeg mødte kun hende jeg havde aftalen med.

Tak - hvordan er kælderen?

Skrevet
HrFlint skrev, for 2 minutter siden:

Tak - hvordan er kælderen?

Lavt til loftet og minimalt indrettet. Der er rent nok, og bruseren virker.

Skrevet
HrFlint skrev, for 5 timer siden:

Tak - Hvordan er det indenfor?

Ikke luksuriøst - funktionelt og har set både værre og bedre. Dog er der bedre end det ydre indikere.
Ikke samme standard om de danske etableret, eller de lejligheder som benyttes andre steder i byen

Skrevet
paabesoeg skrev, for 16 minutter siden:

Hej @Lauersen

Har du evt. et link til hende du mødte der?

Ingen af dem har en aktiv annonce for tiden, og mon ikke de finder et andet sted næste gang de er i landet. Her er anmeldelsen fra sidst:

Skrevet

Jeg har været på alle etager i det hus og sågar i tilbygningen eller hvad det er. :lol:
Elsker kælder indgangen, da den er meget diskret, ligeså meget som jeg ikke bryder mig om frontindgangen, som er meget indiskret.
Så jeg håber altid det er i kælderen. Der har jeg været hos en pige der ikke er her mere og hos Violetta, ligesom Lauersen.

Det er i hvert fald sikkert nok, da jeg er sluppet godt fra det og uden mén flere gange. Men kan godt forstå du spørger, det ser skummelt ud udefra.
Hvem der er der lige for tiden ved jeg ikke. Der er meget forskellige typer piger i det hus, både de servicemindede og dem der ikke rigtig gider.

Skrevet
Bjørn skrev, for 6 timer siden:

Så derfor ville det være rart hvis der var et link så jeg kunne se om det var en jeg ville besøge i 

Det giver jo ingen mening. Der er ingen omtale af nogen gp i denne tråd, kun et hus, der ligner lort udefra. Er det det du tænder på? Det varierer hvem der er der og det gør annoncen også, så du kan ikke bruge det til noget.

Jeg tror det er 10 år siden eller måske lidt mere, jeg var der. Har aldrig haft lyst til at prøve igen, selvom det er blevet bygget lidt om siden (set udefra). Dengang var der en yderdør, der ikke kunne lukke rigtigt, men der var vist også døgnåbent.

Jeg har aldrig været nervøs den slags steder - bl.a. fordi beliggenheden er meget indiskret. Det er et idiotisk sted, hvis man vil lokke nogen i baghold. Jeg har været mere betænkelig ved besøg i et industrikvarter, der ligger helt øde hen i weekenden.

Skrevet

Er det der med "girls" du mener? De fysiske rammer var kedelige før det brændte og de var virkelig skumle efter det brændte. Men selv den gang tænkte jeg at det var sikkert nok. Men det er blevet løftet en del nu hvor man ikke længere kan se at der var brand en gang. Det ser lidt bedre ud udvendigt end før og det er blevet fikset indvendigt. Det er ikke fantastisk men det er klart pænere end før. Pigerne er skiftet over tid. En gang var der østeuropæiske piger. Så var der mange sorte piger i en periode. Nu er der latinaer. Jeg synes det er gået fra slidt til vildt skummelt (da man kunne se at der havde været brand) og nu ser det egentlig almindeligt ud. Almindeligt kedeligt. Synes det er funktionelt.

Men jeg kan virkelig ikke se hvorfor det skulle være usikkert? Hvad er du bekymret for? Jeg tænker roligt du kan gå ind. Servicen afhænger nok helt og holdent af pigen men jeg kan ikke genkende at der skulle være problemer med sikkerhed. Der er kun piger der.

Skrevet

Jeg har kun besøgt det pågældende sted en enkelt gang, og jeg er enig med @Egeborgmikkel, @Disco Stu og @latinas4ever i, at stedet ikke virker usikkert.

Jeg kan dog godt forstå baggrunden for dit spørgsmål, @HrFlint, og jeg havde også selv mine betænkeligheder forud for mit besøg, eftersom søgning på nettet afslørede detaljer bl.a om brand, som @latinas4ever nævner. Jeg var derfor indstillet på at gå igen, hvis stedet fremstod skummelt og nedrivningsklart, men det gjorde det ikke. Snarere som et sted, som var blev istandsat for nyligt. Ikke sådan “jeg kæler for detaljen”, men mere det nødvendige, så ting fremstod brugbart og funktionelt.

Mit pigebesøg fandt sted på førstesalen, og rummet var fint. En del skærme i et indendørs fællesareal afslørede, at der er udendørs videoovervågning af arealerne omkring huset. Men det er der jo mange steder, som har. Og måske har det en præventiv effekt, at de besøgende ikke er i tvivl om det, hvis nu nogen gæster skulle have eller få mindre noble hensigter.

Samlet konklusion for mig: ikke mere usikkert end andre steder, du kan besøge GPer.

• 2 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.