Hop til indhold

4 Hænder hos Janthorn

Featured Replies

Skrevet

I sidste uge havde jeg bestilt tid hos Pueng hos Janthorn. Jeg fik et bad inden massagen gik i gang.

Pueng gav dejlig thaimassage til den hårde side, som jeg elsker, efter ca 15 min kom Ann og hjalp til med massagen.

Ann er en lille nips på 160 cm/45 kg, køn og tager overraskende godt fat, Pueng tog sig af ryggen og nakken, mens Ann masserede ben og numse, rigtig dejlig, hård og kompetent massage iblandet bløde berøringer der kunne minde om kærtegn. Jeg havde bedt om kun at blive masseret på bagsiden, da de t var her jeg havde problemer.

Jeg betalte kun 600 for en time med disse dygtige piger, jeg bookede en ny tid inden jeg gik, denne gang hos Ann....

https://janthonsmassage.dk/

Skrevet
Bessermann skrev, 1 time siden:

I sidste uge havde jeg bestilt tid hos Pueng hos Janthorn.

Du vidste på forhånd, hvem som arbejder hos Janthorn? Så vidt jeg kan se på hjemmesiden, er kun ejeren afbildet. Men fedt for dig, at du lige fik firehåndsmassage, og ovenikøbet til almindelig massagepris.

Skrevet

Ja - jeg vidste godt på forhånd hvem der arbejdede i butikken og de er super dygtige til massage begge 2:biggrin: det er ejer  i øvrigt også men hun er der meget sjældent. 

Skrevet

Er nogen af dem med på mere end massage, og hvem af dem skal man i så fald gå efter?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.