Hop til indhold
slyngelfyr

Valhalla house. Classy always horny INEZ with amazing ass and big boobs

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/396028

Nå på tiden jeg også bidrager lidt

jeg besøgte Inez torsdag aften. Ringede til hende og hun tog den hurtigt og snakker super fint engelsk så fik hurtigt en aftale da jeg var lige i nærheden. 

blev budt ind og jeg fik afregnet og smidt tøjet. Hun havde ikke så travlt med og få sit af og det har enlig fint. Så kunne jeg pille det af stille og roligt. Efter lidt nussen blev jeg bedt om at ligge mig og det gjorde jeg og hun fortsatte med og nusse. Jeg er fan af blide og rolige berøringer. 
det gjorde hun noget tid inden gummi kom på og jeg fik et skønt blow job. Godt vådt og der efter satte hun sig op og red mig og vi skiftede lidt stillinger inden hun sluttede af med blow og handjob til jeg kom.

Når jeg blir godt tændt kan det godt knibe lidt med og komme så jeg brugte da ihvertfald en halv time men hun havde ikke travlt med og få mig ud af døren bag efter. Tror da vi snakkede 10 minutters tid eller mere. Og så blev jeg sendt afsted med et kys og et kram. 
gentagelse. Ja tak

30 min til 800 alt med gummi. 
jeg syntes hun er sød og og lige min smag. 

lidt her fra. god aften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...