Hop til indhold

Sex uden - totalt no-go for mig - men hvor mange GP’er tilbyder det alligevel?

Featured Replies

Skrevet

Der er mange der tysser omtale af "uden" med. Jeg sætter pris på at vide hvem der tilbyder det, så jeg kan styre udenom.

Det sagt så har jeg en thai jeg har kendt i 10+ år. Hende har jeg gjort det med uden de sidste mange år.

Hun er en gammel kending, og ikke kendt i almindelighed for at gøre det.

Skrevet
12zx90nm skrev, for 2 timer siden:

Der er mange der tysser omtale af "uden" med. Jeg sætter pris på at vide hvem der tilbyder det, så jeg kan styre udenom.

Det sagt så har jeg en thai jeg har kendt i 10+ år. Hende har jeg gjort det med uden de sidste mange år.

Hun er en gammel kending, og ikke kendt i almindelighed for at gøre det.

Hun har flere faste kunder end dig, men det er du nok klar over. 

Skrevet
ToxicWaste skrev, den 7.2.2026 at 17:16:

Hvis man godt vil give GP’en oral, er man ikke særligt fint dækket ind. Det kan man selvfølgelig lade være med. Men man kan selvfølgelig også bare lade være med at besøge GP’er, det løser også problemet.

oral er jo også ubeskyttet sex, så ja, hvis man vil være på den sikre side,  så lad være.  Pussy glide og den slags er jo også ubeskyttet 

Skrevet
pacer skrev, for 7 timer siden:

Hun har flere faste kunder end dig, men det er du nok klar over. 

Ja. Absolut. 

Der er dog forskel på at være et antal der gør det med en der har et reserveret forhold til det, og så en der reklamere med det. 

• 2 weeks later...
Skrevet

For det første er det meget begrænset, hvor mange forskellige piger jeg har været sammen med.

Men hvis man selv passer godt på, så burde der jo ikke opstå nogen problemer.

Personligt kunne jeg ikke finde på at slikke en sexarbejder. både fordi det er for intimt for mig, og synes kun det høre til i lidt mere private omgivelser.

Så derfor ville det ikke skræmme mig væk, da jeg selv har et ansvar for hvad hvad jeg gør. Altså at holde mig sygdomsfri med kondom, og ikke slikke nogen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.