Ladosligeslappeaf 1 Skrevet for 2 timer siden Hej, ny bruger her. Men ikke første gang jeg er her. At der i det hele taget har en sektion med at anmelde sugarbabes, syntes jeg er grundlæggende forkert! Har fulgt lidt med på sidelinjen, og helt ærligt jeg syntes der er en del der bør skamme sig! Der er en grund til at sugardaters er crap, men i min optik er det netop fordi på grund af et forum som dette. At vi kan anmelde de søde unger kvinder i et forum som dette er helt forkert. Det er fair at nogen søger engangs oplevelser- men det er ikke sugardating går ud på! Jeg har stor succes på sugardates, men har nok en anden holding end de fleste herinde. Mange hilsner fra en af de top 10 procent bedste lønnede i Danmark, som ansat vel og mærke Er helt med på denne besked kommer til at bide mig i røven 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet for 1 time siden Ladosligeslappeaf skrev, for 8 minutter siden: men det er ikke sugardating går ud på! Er nok enig i, at sugardating oprindeligt gik ud på noget andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Decent 5 Skrevet for 48 minutter siden Er meget enig i din udlægning, og går selv udenom dem der fremhæves. Nogle SBs er stolte over det, men så ikke dem jeg kigger efter. Med gensidig respekt, kommer man langt, desværre er mange SBs blot ude efter hurtigt sukker, også i klasse, hvor selv vellønnede kigger en ekstra gang, og så hopper kæden af, for ikke det jeg forbinder med konceptet. Man skal også huske at der findes lukkede grupper den anden vej.. Du bliver udstillet som Daddy. Under radaren og ordentlig behandling så kan man holde sig langt væk fra opmærksomheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg