Guest Tywin Lannister Skrevet 7. Maj, 2014 For et par uger siden blev det diskuteret hvad musik man havde - og helst vil have - sex til: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>. I forlængelse af dette synes jeg det kunne være interessant at diskutere, hvad for noget musik der bare slet ikke fungerer som bollemusik. Jeg kan starte med mine tre absolutte bundskrabere: 3. "Cat's in the Cradle" er det fysisk umuligt at vedligeholde en rejsning igennem. Det er en klassiker, og en rigtig god sang, men den er simpelthen så sørgelig, at det er bedst at lytte til den alene. 2. "Landslide" dur heller ikke. Af samme grund som ovenfor. 1. I min verden, og mit soveværelse, skal Medina bare holde sin kæft. Alle hendes sange er djævlens værk, men "Addiction" kunne seriøst få mig til at proppe glødende kul ind i mine øregange, hvis det var det eneste forhåndenværende. Dårligt dansk som er dårligt oversat til engelsk lyder, sjovt nok, dårligt. Jeg ved godt at musiksmag er meget forskellig, men det må da kunne lade sig gøre at finde frem til nogen numre eller genrer der skal undgås for enhver pris. Kom glad! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Maj, 2014 Jeg kan faktisk slet ikke ha' musik når jeg dyrker sex, jeg får svært ved at koncentrere mig. Men jeg er også bare en sær snegl! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Maj, 2014 Jeg kan have sex til det hele; jeg lukker bare ørene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. Maj, 2014 En piges stønnen, hvinen ja eller skrigen Er det bedste musik i mine ører. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers fyr 38 49 Skrevet 7. Maj, 2014 Lars Lilholt bla. foretrækker nok ingen musik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 7. Maj, 2014 "Kald det Kærlighed" vil helt givet være en eminent erotik-dræber, ligesom Schönbergs 12-tone musik, Wagners Rhinguldet og ALT der nogensinde er lavet af Dixie-land jazz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 559 Skrevet 8. Maj, 2014 Tsunami kan man da holde takten til: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Maj, 2014 (edited) Helt enig med Kanonkongen. De lyde, der kommer fra en kvinde under sex, er den skønneste og mest fascinerende musik, der findes: Først enkelte toner, der langsomt bygges de op til små satser for så i en crescendo at samles til en hel symfoni. Her kommer selv Mozart til kort. Redigeret 8. Maj, 2014 af Borende X 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nette 98 Skrevet 8. Maj, 2014 Jeg elsker at have lidt musik kørende i baggrunden....Men er meget selektiv. Min favorit er SADE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nette 98 Skrevet 8. Maj, 2014 Jeg ville aldrig kunne dyrke sex til sådan noget her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 8. Maj, 2014 Stille stemningsfuldt er også min favorit. Dødsmetal og techno er det værste at hygge til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg