Hop til indhold

Hvad musik kan I ikke have sex til?

Featured Replies

Skrevet

For et par uger siden blev det diskuteret hvad musik man havde - og helst vil have - sex til: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>.

I forlængelse af dette synes jeg det kunne være interessant at diskutere, hvad for noget musik der bare slet ikke fungerer som bollemusik. 

Jeg kan starte med mine tre absolutte bundskrabere:

3. "Cat's in the Cradle" er det fysisk umuligt at vedligeholde en rejsning igennem. Det er en klassiker, og en rigtig god sang, men den er simpelthen så sørgelig, at det er bedst at lytte til den alene.

2. "Landslide" dur heller ikke. Af samme grund som ovenfor.

1. I min verden, og mit soveværelse, skal Medina bare holde sin kæft. Alle hendes sange er djævlens værk, men "Addiction" kunne seriøst få mig til at proppe glødende kul ind i mine øregange, hvis det var det eneste forhåndenværende. Dårligt dansk som er dårligt oversat til engelsk lyder, sjovt nok, dårligt.

Jeg ved godt at musiksmag er meget forskellig, men det må da kunne lade sig gøre at finde frem til nogen numre eller genrer der skal undgås for enhver pris. Kom glad!

Skrevet

Jeg kan faktisk slet ikke ha' musik når jeg dyrker sex, jeg får svært ved at koncentrere mig.

Men jeg er også bare en sær snegl! :D

Skrevet

Jeg kan have sex til det hele; jeg lukker bare ørene.

Skrevet

"Kald det Kærlighed" vil helt givet være en eminent erotik-dræber, ligesom Schönbergs 12-tone musik, Wagners Rhinguldet  og ALT der nogensinde er lavet af Dixie-land jazz

Skrevet

Helt enig med Kanonkongen.

De lyde, der kommer fra en kvinde under sex, er den skønneste og mest fascinerende musik, der findes: Først enkelte toner, der langsomt bygges de op til små satser for så i en crescendo at samles til en hel symfoni.

Her kommer selv Mozart til kort.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Stille stemningsfuldt er også min favorit.

Dødsmetal og techno er det værste at hygge til.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.